شاغل شدن ۲۶۷۱ مددجو طی سال جاری؛
تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی و توانمندی مددجویان در این نهاد دنبال می‌شود، گفت: در این راستا دو هزار و ۶۷۱ مددجو طی ۹ ماهه امسال شاغل شدند.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 07 February 2021

۳.۹ میلیارد صدقه در استان سمنان جمع‌آوری شد

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح یک‌شنبه در جلسه توانمندی مددجویان به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری دو هزار و ۶۷۱ مددجو استان سمنان شاغل شدند، ابراز داشت: کمیته امداد بر حسب وظیفه ذاتی خود می‌کوشد تا افراد تحت تکفل خود را توانمند کرده و به اصطلاح ماهیگیری را به آن‌ها بیاموزد.

وی بابیان اینکه در ارائه مشاوره استعداد سنجی نیز انجام و کار آموزش با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود، ابراز داشت: طی بازه مذکور مددجویان را به سمت حرفه‌آموزی و کسب مهارت‌های شغلی فنی و حرفه‌ای سوق داده شدند.

محسن مسعودیان راد با بیان ارائه تسهیلات مناسب برای مددجویان افزود: تلاش شد تا با ارائه تسهیلات مناسب مددجویان تحت پوشش بتوانند با ایجاد واحدهای بومگردی، دامداری، گلخانه، زمین کشاورزی و تولید روی پای خود بایستند و کمک خرج خانواده باشند لذا برای رسیدن به این هدف مشاوره‌های شغلی به آن‌ها داده می‌شود.

مسعودیان راد ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری هزار و ۱۵۶ مددجو کمیته استان سمنان آموزش مهارت‌های شغلی و فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند، در ادامه تصریح کرد: بعدازاین گام تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد قرض‌الحسنه چهار درصد، در قالب بنده ب تبصره ۱۶، اشتغال روستایی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سایر منابع به مددجویان پرداخت شد تا بتوانند شغل مورد نظر خود را دایر کنند.

وی افزود: بعد از آموزش و ارائه تسهیلات و راه‌اندازی شغل مأموریت کمیته امداد پایان نمی‌یابد بلکه باهدف افزایش تولید و پایداری شغل مددجویان کار نظارت بر فرصت‌های شغلی را بر عهده دارد و در ادامه روند کار نیز مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهد تا در کار خود بتوانند موفق باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار