علیرضا شریفی نژاد:
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نیاز است تا دستگاه‌های متولی امر در بحث نظارت بر بازار به صورت مستمر و جهادی تا بازگشت ثبات به بازار پای کار باشند.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 07 February 2021


هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه دفاع از حقوق مردم و مصرف کننده و در عین حال حمایت از تولید باید به صورت توامان در دستور کار قرار داشته باشد، گفت: سازمان صمت و جهاد کشاورزی، در بحث نظارت بر اصناف و نیاز‌های اصلی و اساسی مردم، با یک روحیه جهادی تا پایان سال و شب عید پای کار باشند تا شاهد بازگشت ثبات به بازار باشیم.
وی افزود: رصد و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت مستمر توسط گشت‌های مشترک قرار داشته و همشهریان عزیز نیز در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با سامانه‌های نظارتی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.
هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اذعان داشت: بحث تامین میوه مطلوب و مناسب با نازلترین قیمت همواره یکی از نیاز‌های اصلی مردم بوده و نیاز است تا در شهرستان سمنان و تمامی شهرستا‌های استان، راه اندازی میادین میوه و تره بار و بازار روز عرضه میوه در دستور کار قرار گیرد.
علیرضا شریقی نژاد همچنین تصریح کرد: در بحث بسته بندی و عرضه مرغ ارگانیک و سبز نیز در سطح استان، سازمان صمت کارشناسی‌های لازم را انجام دهد تا به زودی شاهد عرضه این محصول در سطح استان باشیم.
شریفی نژاد ضمن تاکید بر اماده سازی بستر لازم به منظور دسترسی روستاییان به سهمیه‌های روستایی در حوزه بازار و اقلام ضروری در سطح استان، اظهار داشت: بازرسی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک با استفاده از ظرفیت بسیج تا پایان سال و ایام عید در بحث نظارت و رصد بازار و قیمت ها، پای کار باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار