نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام منجر به خوشنودی مردم می‌شود، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود تنها ۱۵ درصد پیشرفت دارد.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 06 February 2021

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود ۱۵ درصد پیشرفت دارد

به گزارش تابناک سمنان علی‌اصغر خانی عصر شنبه در آئین افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی و نیز شورای اداری شاهرود به میزبانی سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهر، ضمن بیان اینکه از کلنگ زنی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و هنوز اقدام درخوری برای آن انجام‌نشده است، ابراز داشت: این ورزشگاه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بابیان اینکه کلنگ زنی این مجموعه هم زمان با ورزشگاه سمنان اتفاق افتاده است، افزود: در حالی شاهد بهره‌برداری ورزشگاه سمنان بیش از پنج سال هستیم که برای شاهرود این روند بسیار کند پیش می‌رود و انتظار می‌رود با کمک به افتتاح آن بتوانیم شاهد رضایتمندی مردم شرق استان باشیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه مشکلات شرق استان زیاد و مردم با چالش‌های بسیاری مواجه هستند، ابراز داشت: برخی مدیران استانی مدت‌ها سفری به شاهرود و میامی نداشتند و در جریان مشکلات نیستند که انتظار می‌رود با وقت گذاشتن برای بزرگترین شهرستان استان به حل مشکلات کمک کنند.

خانی بابیان اینکه کرونا باعث ایجاد تنگناهای اقتصادی بسیاری برای مردم شرق استان شده است، در ادامه تصریح کرد: این بیماری بیکاری و کاهش درآمد مردم را به دنبال داشته و به ایجاد فشارهای اقتصادی به‌ویژه قشر ضعیف جامعه دامن زده است.

وی بابیان اینکه دامداران منطقه در تأمین نهاده نیز مشکلات بسیاری دارند، افزود: انتظار مردم توزیع عادلانه سرمایه و اعتبار توسط استاندار است تا با توجه به آن بتوان بخش عمده‌ای از مشکلات موجود را رفع کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار