۱۰ طرح صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال در آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسیدند .
کد خبر: ۹۳۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 06 February 2021

۱۰ طرح برق رسانی در شاهرود افتتاح شد

به گزارش تابناک سمنان عصر شنبه چهار طرح احداث ۱۹ هزار و ۲۷۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی و همچنین نصب ۱۱ ایستگاه هوایی توزیع برق در بیارجمند، روستای طرود و رینگ خط بین روستای قلعه نو تا روستای قلعه عبدالله و خط واقع در صحرای جلالی سمت چاه های شرب به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال، به عنوان طرح های افتتاحی محسوب می شوند.

همچنین ۲ طرح بهینه سازی شامل ۹ هزار و ۳۱۸ متر شبکه های توزیع برق در روستاهای قلعه عبدالله، مزج و ورودی روستـای قهج با اعتبـاری بالغ بر هشـت میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال و طرح بهسازی ۱۰ دستگاه پست هوایی به ظرفیت یک هزار و ۳۲۵ کیلوولت آمپر با هزینه پنج میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال، از طرح‌های  افتتاح شده به شمار می روند.

طرح تامین برق روستای چاه مرعی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال، طرح احداث و اصلاح شبکه توزیع برق و نصب پست عمومی جدید در خیابان شعبه نفت کلاته خیج به قدرت  ۱۰۰ کیلوولت آمپر با اعتبار یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال و طرح نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با هزینه ۶ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال، از دیگر طرح ها هستند .

امروز به طور همزمان ۷۲ طرح عمرانی و پنج طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان در شاهرود به بهره‌برداری رسیده و برای  ۴۴۱ تن شغل ایجاد  شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار