سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی ماهان و کارون به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 06 February 2021

شرکت‌های هواپیمایی ماهان و کارون اخطار گرفتند

 

به گزارش تابناک سمنان از سازمان هواپیمایی کشوری، «محمدحسن ذیبخش» با بیان اینکه نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اطمینان از رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها به صورت مستمر ادامه دارد، اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا به شرکت‌های هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان- تهران در تاریخ ۱۵ بهمن ماه و کارون در مسیر اهواز- تهران در تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال جاری اخطار داد.

وی با بیان اینکه عدم توجه به مفاد مقررات ابلاغی باعث به خطر افتادن سلامتی همکاران و مسافران خواهد شد، افزود: ضمن اخطار رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی، شرکت های هواپیمایی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر  ۶۰ درصد ظرفیت پذیرش در تمامی پروازها اقدام کنند.

ذیبخش تصریح کرد: براساس این اخطاریه به منظور اطمینان از رعایت کامل مقررات ابلاغی شماره ۱۰۵۲ روزهای چهارشنبه در تاریخ ۲۹ بهمن ماه و تاریخ ۶ اسفند ماه شرکت هواپیمایی ماهان و همچنین پرواز شماره ۲۶۰۷ شرکت هواپیمایی کارون در تاریخ ۲۸ بهمن ماه و پنجم اسفند ماه سال جاری لغو شد.

در چند روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: این سازمان به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مسیر تهران- مشهد در تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری به شرکت هواپیمایی تابان اخطار داد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار