شرکت فورد در مدل جدید موستانگ از ظاهر قدیمی و فناوری جدید استفاده کرده است.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 06 February 2021

به گزارش تابناک سمنان مطمئنا درک قیمت اولیه ۲۹۸ هزار دلار برای یک موستانگ دشوار است، اما این یک ماشین معمولی نیست، زیرا به نظر می‌رسد که به زمان اواخر دهه ۱۹۶۰ سفر کرده اما به فناوری روز مجهز است. در ماه مه سال گذشته اعلام شد ساخت اولین Classic Recreation از موستانگ Shelby GT500CR 1967 در حال کامل شدن است. خودرو جدید موستانگ ظاهری قدیمی دارد اما با تکنیک‌های مدرن طراحی شده است زیرا ماشین پونی دارای بدنه کامل فیبر کربن است و باعث می‌شود وزن آن حدود ۶۰۰ پوند (۲۷۲ کیلوگرم) سبک تر از Classic Recreation Shelby GT500CR باشد. نسخه Carbon Edition با همکاری SpeedKore ساخته شده و کار خود را با یک GT500CR فولادی ۱۹۶۷ آغاز کرد.

 

 بدنه این خودرو  تراش خورده بوده و با اتوکلاو دارای بافت الیاف کربن بوده که توسط راه راه‌های قرمز آبی تکمیل شده است، این در حالی که رنگ‌های دیگر نیز در صورت درخواست کاربران موجود خواهد شد. این اتومبیل روی چرخ‌های سه تکه ۱۸ اینچی Forgeline قرار دارد که در BFGoodrich Rival S اندازه گیری شده‌اند و دارای ابعاد ۲۷۵/۳۵/۱۸ در جلو و ۳۳۵/۳۰/۱۸ در عقب هستند.

رونمایی فورد از اولین موستانگ تولیدی فیبر کربن Shelby GT500CR

قدرت توقف توسط کولیس شش پیستون ویلوود با روتورهای ۱۴ اینچی در جلو و کولیس چهار پیستون با روتور ۱۳ اینچی برای عقب تامین می‌شود. روتورهای هر دو محور دارای شکاف ، سوراخکاری و تخلیه هستند، همچنین یک سوپاپ قابل تنظیم برای تنظیم عقب نیز برای کنترل تعادل فشار بین ترمزهای جلو و عقب نصب شده است. در قلب خودروی Classic Recreations '1967 Shelby GT500CR Mustang یک موتور ۵/۲ لیتری Coyote) Gen 3) فورد با سوپرشارژر ۲/۹ لیتری Whipple برای خروجی گسترده ۸۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ پوند فوت (۸۱۳ نیوتن متر) گشتاور قرار دارد. تمام آن قطعات آمریکایی از طریق گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک فورد (با شیفت پدل) به جاده منتقل می‌شوند.

رونمایی فورد از اولین موستانگ تولیدی فیبر کربن Shelby GT500CR

تصاویری از فضای داخلی این خودرو ارائه نشده است، اما ما می‌دانیم که یک تابلوی تبلیغاتی و تودوزی چرمی Alcantara وجود دارد. یک سرعت سنج جدید که تا ۲۰۰ مایل در ساعت حرکت می‌کند تا توانایی‌های تازه به دست آمده موستانگ را منعکس کند نیز در این خودرو استفاده شده است. سیستم صوتی کیکر و اطلاعات و سرگرمی کنوود این تغییرات را خنثی می‌کنند. شما مجبور نیستید ۲۸۰ هزار دلار بپردازید زیرا Classic Recreations یک GT500CR پایه با بدنه کامل فیبر کربن از  ۲۶۵ هزار دلار قبل از گزینه‌ها ارائه می‌دهد. نسخه محدود Carbon Edition به دلیل بیت‌های سفارشی اضافی که باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود، هزینه بیشتری دارد.

رونمایی فورد از اولین موستانگ تولیدی فیبر کربن Shelby GT500CR

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار