مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: در حاشیه هفتمین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، بزرگداشت علی انصاریان بازیکن و هنرپیشه نامی کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 06 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از محمدجواد کنجوری افزود: روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۹ و در هفتمین روز برگزاری جشنواره یادبودی برای این هنرمند گرانقدر در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد و علاوه بر طلب مغرفت برای روح این مرحوم نمایش فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» با یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت این فوتبالیست و هنرمند کشورمان اکران خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه انصاریان، پس از چند سال فعالیت در سینما امسال فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» را در سی و نهمین دوره جشنواره فجر داشت، افزود: انصاریان به همین مناسبت در گفت‌وگویی که پیش از بستری شدن در بیمارستان با روابط عمومی جشنواره فیلم انجام داده بود، از اشتیاقش برای حضور در سالن سینما و دیدن فیلم گفته بود.
کنجوری اظهارداشت: انصاریان، به عنوان یک چهره محبوب ملی محبوب قلب‌های مردم ایران بود و دراماتیک‌ترین روز‌های عمر خود را سپری می‌کرد.
وی ادامه داد: امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش‌ذوق سینما با اولین حضورش در جشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.
کنجوری در پایان گفت: علاقه مندان می‌توانند بلیت سانس مذکور را از طریق سایت www.gisheh ۷.ir تهیه فرمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار