رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سرکرده باند اراذل و اوباش ، آدم ربایی و زورگیری در کمتر از ۲۴ ساعت به همراه همدستانش در شهرستان کرج، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 03 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت که در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی به پلیس آگاهی البرز، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد که شاکی در خرید و فروش ارز فعالیت داشته و از طریق سایت های خرید و فروش کالا، با سرکرده یک باند اوباش و آدم ربایی آشنا شده و در روز حادثه به منظور فروش ارز به نشانی اعلامی از سوی خریدار رفته که در یک اقدام غافلگیرانه به همراه ۲ نفر دیگر وی را محاصره و پس از ربودن و انتقال شاکی به مکانی نامعلوم، تمام موجودی کارت بانکی او را به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال برداشت کرده و پس از سرقت خودرواش متواری شده اند.

نادربیگی با بیان این که در بررسی سوابق متهم ردیف اول، محرز شد که وی چندین فقره سرقت مسلحانه در تهران و کرج و همچنین ۲ فقره آدم ربایی را در استان های مازندران و تهران در پرونده خود داشته که از سوی پلیس دستگیر و دوران محکومیت تمامی جرایم ارتکابی را سپری کرده است گفت: در زمان حاضر نیز به جرم شرارت و قدرت نمایی در فضای مجازی تحت تعقیب پلیس امنیت عمومی استان البرز است.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی، در کمتر از۲۴ ساعت هر سه متهم این پرونده در منطقه حصارکرج دستگیر شده و از آن ها تعداد زیادی قمه، گاز اشک آور و سه دستگاه خودرو پژو و سمند که در هنگام ارتکاب جرم از آن ها استفاده می کردند کشف شد، که پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با مستندات و شواهد موجود به جرم خود مبنی بر آدم ربایی و سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که متهم با قدرت نمایی پوشالی در فضای مجازی اقدام به جمع آوری فالوور کرده و تا کنون ۲۰ هزار نفر بازدید کننده دارد اظهار داشت: متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال شرارت و جرایم مشابه از سوی سرکرده این باند، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصویر بدون پوشش نامبرده را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه یا توسط این فرد و همدستانش مورد ربایش، سرقت، شرارت و غیره قرار گرفته اند درخواست می شود برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان البرز، واقع در میدان طالقانی کرج، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار