در پی اظهارات مطهری نماینده مجلس صورت گرفت:
تابناک سمنان: غلامرضا کاتب نماینده دوره گذشته مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای که یک نسخه از آن را در اختیار تابناک قرار داده است نسبت به فضاسازی های صورت از طرف مطهری نماینده فعلی واکنش تندی نشان داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 30 January 2021

تابناک سمنان: غلامرضا کاتب نماینده دوره گذشته مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای که یک نسخه ان را در اختیار تابناک قرار داده است نسبت به فضاسازی های صورت از طرف مطهری نماینده فعلی واکنش تندی نشان داد.

در بخشی از این نامه آمده است اینجانب غلامرضا کاتب  درطی مدت نمایندگی ، فرصت خدمت به مردم را با  پاسخ دهی به اتهامات به هدر ندادم زیرا اعتقاد داشتم درگیری داخلی عامل عقب افتادگی گرمسار می باشد. کاتب با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا مطهری به جای پاسخگویی پرسشگری می کند؟ به سخنان فعلی نماینده گرمسار بدلیل توهین به نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر گرمسار و معترض شده است .

در بخشی از این نامه آمده است: مردم عزیزگرمسار! شما بدانید رئیس دانشگاه سمنان برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود( انحلال و یا پردیس شدن دانشگاه دولتی گرمسار ) منتظر چنین روزی بود.

پاسخ تند کاتب در پی توهین به نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار/ دانشگاه گرمسار قانونی و حق مردم است

 رئیس اسبق کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس همچنین به مخالفت رئیس موسسه آموزش عالی ایوانکی با  توسعه دانشگاه گرمسار بدلیل تضاد منافع اشاره کرد و بیان کرد دکتر احمدوند توسعه دانشگاه دولتی را موجب آسیب به رشد دانشگاه خودشان میدانستند. سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مجلس نهم با اشاره به اختصاص  ردیف بودجه مستقل ملی به دانشگاه گرمسار اظهار کرد ، اختصاص  ردیف بودجه به معنی موافقت اصولی دولت و مجلس با دانشگاه گرمسار بوده است

نماینده دوره ی دهم که با کسب  حدود نیمی از درصد آراء حوزه انتخابیه گرمسار به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده بود رای مخالف به استیضاح آخوندی رابه  دلیل گرفتن آپارتمان از اساس کذب دانست و در خاتمه از مردم گرمسار تقاضا کرد: فارغ از هر نوع نگاه سیاسی، حزبی و جناحی در تمام برهه های زمانی با حفظ اتحاد، انسجام و همبستگی و با تقویت روحیه مطالبه گری مانند گذشته، در راستای اعتلای حوزه انتخابیه گام بردارند.

 

 

بسمه تعالی

مردم عزیز و شریف شهرستانهای گرمسار آرادان و بخش ایوانکی

با سلام و احترام

اتفاقاتی که این روزها در فضای مجازی و واقعی شهرستان به وقوع پیوست بسیار تلخ و تاسف بار بود. اوج حرمت شکنی، اهانت و هتک حرمت به شهروندان متدین و فرهنگی منطقه و در نهایت افترا و توهین به نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر گرمسار، البته متاسفانه این جریان از چند سال پیش در فضای مجازی به منظور کسب مقاصد انتخاباتی آغاز و امروز دامنه آن به آبرو، جان، مال و نوامیس همشهریان رسیده است، آبرویی که طبق کلام معصوم علیه السلام حرمت آن از حرمت کعبه بالاتر است امروز دستاویز عده ای گردیده که حاضرند برای رسیدن به خواسته های خود به راحتی از آن عدول کنند.

 

فرصت خدمت به مردم را با  پاسخ دهی به اتهامات به هدر ندادم

اگرچه در طول ۴ سال گذشته مطالب متعددی بدون استناد به سند متقن در کانال حساب کشی به کرات بر علیه اینجانب مطرح گردید اما در طول دوران نمایندگی که افتخار خدمت به مردم عزیز را داشتم هیچ وقت بخودم و همکارانم اجازه ندادم فرصت خدمت به مردم و پرداختن به امورات منطقه را با پاسخ دادن به مسائل غیراخلاقی و غیرانسانی مطروحه در کانال از دست بدهیم.

 

درگیری داخلی عامل عقب افتادگی

زیرا اعتقاد داشتم این موارد صرفا برای توقف توسعه منطقه است، کشورهای در حال توسعه اعتقاد دارند برای عقب نگاهداشتن هر کشور و یا هر ملتی لازم است آنها را با خودشان درگیر کنید تا آنان پس از سرگرم شدن به حواشی دیگر بفکر توسعه و رشد منطقه خود نباشند.به همین دلیل بنده تلاش کردم با نپرداختن به مسائل حاشیه ای از مسائل اصلی منطقه که همان توسعه شهرستانهای گرمسار ، آرادان و بخش ایوانکی بود غفلت نکنم.

اما با توجه به اظهارات اخیر یکی از مسئولان در تریبون رسمی و در حضور مردم بر علیه اینجانب و امام جمعه محترم بر آن شدم برخی موارد را برای شما بازگو نمایم.

 

مسئولان به جای پاسخگویی باز هم پرسشگری میکنند

مردم عزیز شهرستان بدانید امروز برخی از مسئولان به جای پاسخگویی باز هم پرسشگری میکنند و میخواهند مردم را با توهین، افترا و تهمت های ناروا علیه مسئولان سرگرم نمایند، هم اکنون زمان پاسخگویی شماست که در این مدت برای اعتلای منطقه و رشد و توسعه چه کرده اید؟

مخالفت رئیس موسسه آموزش عالی ایوانکی با  توسعه دانشگاه گرمسار بدلیل تضاد منافع!

در خصوص موضوع دانشگاه که در سخنرانی خود مطرح کرده اند، بنده به وزیر علوم نامه نوشتم که نگذارید حق مردم تضییع شود باید بدانید در سفر وزیر علوم به گرمسار ایشان به هیچ وجه درباره غیرقانونی بودن تابلوی نام دانشگاه سخن نگفته اند بلکه این مطلب از سوی دکتر احمدوند رئیس موسسه آموزش عالی ایوانکی عنوان شد زیرا ایشان توسعه دانشگاه دولتی را موجب آسیب به رشد دانشگاه خودشان میدانستند

پاسخ تند کاتب در پی توهین به نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار/ دانشگاه گرمسار قانونی و حق مردم است

و به کرات در جلسات خصوصی به بنده اظهار داشتند: شما توسعه دانشگاه گرمسار را پیگیری نکنید ما نیز از ظرفیت های خود برای کمک به شما در انتخابات استفاده خواهیم کرد و بنده صراحتا به ایشان عنوان کردم که من به اعتماد مردم خیانت نخواهم کرد.

پاسخ تند کاتب در پی توهین به نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار/ دانشگاه گرمسار قانونی و حق مردم است

اختصاص  ردیف بودجه مستقل ملی به دانشگاه گرمسار بدلیل موافقت اصولی دولت و مجلس با آن بوده است

کمااینکه دانشگاه گرمسار از سال ۱۳۹۰ دارای موافقت اصولی بوده و در قوانین بودجه سنوات گذشته ردیف بودجه مستقل ملی به آن اختصاص  داده شده است حال چگونه برخی به راحتی به مردم میگویند نماینده سابق به شما دروغ گفته و  گرمسار دانشگاه نداشته است و تلفنی نیز تایید آنرا از رئیس دانشگاه سمنان میگیرند و در فضای مجازی منتشر میکنند. مردم عزیز شما بدانید رئیس دانشگاه سمنان برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود( انحلال و یا پردیس شدن دانشگاه دولتی گرمسار ) منتظر چنین روزی بود که بتواند از این تنش ها و اختلافات استـفاده نماید، تاریخ این منطقه به ما نشان داد سمنان هیچگاه به دنبال منافع منطقه ما نبوده است اما مردم شریف،  شما امروز به دنبال مطالبه گری باشید و به این توهین های متوهمانه و واهی گوش فراندهید یقین بدانید عالم محضر خداست و هیچ چیز از خداوند پنهان نخواهد ماند.

پاسخ تند کاتب در پی توهین به نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار/ دانشگاه گرمسار قانونی و حق مردم است

رای مخالف به استیضاح آخوندی دلیل گرفتن آپارتمان نبوده است

همچنین در خصوص اینکه در تریبون رسمی اعلام می‌کنند که بنده از وزیر راه و شهرسازی برای رای مخالف استیضاح ایشان آپارتمان گرفته ام عنوان میکنم تمام این موارد کذب محض است و این مطالب را به شورای نگهبان نیز گفته ام و بارها به شورای نگهبان اعلام کردم اگر مستندات در این خصوص دارید شفاف برای آگاهی مردم مردم منتشر کنید .

برای روشن شدن واقعیت به اطلاع شما مردم عزیز می رسانم بنده در سال ۹۳ در خصوص تحویل یک باب واحد مسکونی (مسکن آینده سازان و یا انبوه سازان)  به آقای مومنی از بستگان بنده برابر ضوابط و قوانین مانند مابقی درخواست کنندگان، نامه ای به وزارت راه و شهرسازی نوشتم.

پاسخ تند کاتب در پی توهین به نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار/ دانشگاه گرمسار قانونی و حق مردم است

برابر صورتجلسه تحویل و تحول اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ طی نامه شماره۹۳/۲۲۰۰/۵۳۱۷۱/ص مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ به شرکت بالاگر انبوه ساز ابلاغ گردید که برابر ضوابط و مقررات  و با قیمت کارشناسی روز (مانند مابقی درخواست کنندگان ) مسکن واگذار شود که در همین راستا یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه همکف از یک شرکت خصوصی به آقای محمد مومنی طبق صورتجلسه پیوست تحویل گردید. تاریخ واگذاری ملک هیچ ارتباطی به موضوع استیضاح آقای آخوندی ندارد (قبل از تاریخ استیضاح بوده است )و از طرفی با توجه به مخفی بودن آرای نمایندگان آیا کسی علم غیب دارد که من به استیضاح رای دادم یا رای ندادم؟ چگونه این اتهام را میزنید؟

 بنده به شورای نگهبان نیز گفتم که هیچ گونه خلاف قانونی در این موضوع صورت نپذیرفته است. اگر شما اعتقاد دارید سوء استفاده شده پس چرا بنده را در انتخابات سال ۱۳۹۴ رد نکردید و برای سال ۱۳۹۸ موضوع را مطرح کرده و روی آن کار کردید؟

مردم عزیز بدانند من با خدای خودم عهد بسته بودم تا زمانی که خدمتگزار مردم هستم به مسائل دنیوی نپردازم و تمام تلاشم را برای پایبندی به عهدم انجام دادم و از هیچ کاری برای خدمت به مردم فروگذار نکردم و بدانید افرادی امروز این حرفها را میزنند که هدفشان عدم پاسخگویی است، پاسخگویی در برابر وظايف قانونی خود که باید آنها را به انجام  برسانند اما به جای پرداختن به وظايف خود تا کنون فقط به حواشی پرداخته اند.

در پایان عرایضم ضمن محکوم کردن هتک حرمت به امام جمعه محترم شهرستان گرمسار از مردم عزیز تقاضا دارم فارغ از هر نوع نگاه سیاسی، حزبی و جناحی در تمام برهه های زمانی با حفظ اتحاد، انسجام و همبستگی و با تقویت روحیه مطالبه گری مانند گذشته، در راستای اعتلای حوزه انتخابیه گام بردارید.

 

غلامرضا کاتب

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار