مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۹.۵ درصد جمعیت استان زیر پوشش این سازمان بیمه‌گر هستند، گفت: در استان ۲۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی داریم که با تعداد اعضای خانواده بیش از ۷۵۰ هزار نفر می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 30 January 2021

ه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،ایمان بیوس امروز در جمع اصحاب رسانه سازمان تأمین اجتماعی را یکی از مهمترین سازمان‌های بیمه‌گر در سطح کشور معرفی کرد و اظهار داشت: ۱۸ صندوق بازنشستگی در سطح کشور داریم که صندوق‌های کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی از همه مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه ۳۹.۵ درصد جمعیت استان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: در استان ۲۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی داریم که با تعداد اعضای خانواده بیش از ۷۵۰ هزار نفر می‌شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمات تأمین اجتماعی به ۵۷ هزار نفر بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده در استان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در قشر‌های مختلف از صنوف گرفته تا شرکت‌های بزرگ، مشاغل آزاد، بخشی از کارکنان دولت، بیمه اختیاری و... در حوزه فعالیت تأمین اجتماعی هستند.

بیوس افزایش حقوق بازنشستگان و حق مناطق جنگی را مطالبه به حقی دانست که باید در سطح کلان کشوری بررسی شود و گفت: به هر حال ما هم در حیطه وظایف خود پیگیر مطالبات بازنشستگان هستیم.

وی در پایان از پیمانکاران و کارفرمایان خواست که دستمزد واقعی بیمه‌شدگان را در لیست بیمه ارائه شده به سازمان درج کنند، چون پرداخت تأمین اجتماعی در حمایت‌های کوتاه مدت همچون ازدواج، بیماری، استراحت پزشکی و حمایت‌های بلند مدت همچون بازنشستگی براساس همین لیست‌های ارائه شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار