گیمفا: داسک گالم (Dusk Golem) که امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین افشاکنندگان اسرار استودیوهای بازی‌سازی از جمله کپکام (Capcom) شناخته می‌شود، در جدیدترین ادعای خود اعلام کرد که بخش داستانی بازی Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 27 January 2021
بازی Resident Evil: Village

به گزارش تابناک سمنان از زمان معرفی نسخه‌ی شماره‌ی هشت بازی محبوب Resident Evil با نام Village، شرکت کپکام بارها به صراحت اعلام کرده بود که شخصیت اصلی این بازی ایتِن وینترز (Ethan Winters)، شخصیت اصلی بازی Resident Evil 7 است. اما این شرکت در جواب این سوال که آیا تنها شخصیت قابل بازی در نسخه‌ی جدید Resident Evil او خواهد بود و یا شخصیت‌های دیگری نیز در داستان این بازی نقش دارند، تنها سکوت اختیار کرد تا شایعات پیرامون این موضوع بین بازی‌بازان و علاقه‌مندان این مجموعه رد و بدل شود.

از همین رو، اخیراً داسک گالم که همواره از او به عنوان یکی از افشاکنندگان برنامه‌های آینده‌ی شرکت کپکام و این مجموعه یاد می‌شود، اخیراً ادعا کرده است که این عنوان مورد انتظار سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت. در حقیقت، وی در پاسخ سوالات طرفداران این بازی در حساب کاربری توییتر خود این موضوع را افشا کرد و گفت که علاوه بر ایتن وینترز، شخصیت محبوبی به نام کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه یک شخصیت مبهم بی‌نام و نشانِ احتمالاً مونث هم در جریان بازی نقش دارند و بازی‌بازان باید کنترل آن‌ها را نیز بر عهده بگیرند.

البته لازم به ذکر است که حضور مداوم و پر رنگ شخصیت کریس ردفیلد در تبلیغات بازی Resident Evil 8 می‌تواند به نوعی مهر تاییدی بر این قضیه باشد و بعید است که کپکام قید استفاده از پتانسیل‌های او در بازی آینده‌ی خود را بزند. از طرفی دیگر، این اولین باری نیست که کریس ردفیلد در بازی‌های اول شخص مجموعه‌ی Resident Evil ایفای نقش خواهد کرد و پیش‌تر شاهد حضور او به عنوان شخصیت قابل بازی در یکی از بسته‌های الحاقی بازی Resident Evil 7 با نام Not A Hero بودیم که ادامه‌ی داستان این بازی را روایت می‌کرد. همچنین در این بسته‌ی الحاقی شاهد بودیم که کریس در مبارزات بسیار تواناتر از ایتن بوده و حضور وی در نسخه‌ی آینده‌ی این مجموعه نیز کاملاً قابل توجیه است.

اما همان‌طور که اشاره شد، هویت شخصیت سوم قابل بازی در عنوان Resident Evil 8 همچنان یک معما بوده و حتی داسک گالم نیز جزئیاتی از آن را در اختیار ندارد. از طرفی دیگر، وی معتقد است که احتمالاً این شخصیت، یک کاراکتر مونث بوده که صدالبته هنوز در مورد کم و کیف این ماجرا اطلاع خاصی در دست ندارد. همچنین، نکته‌ی جالب در این باره به نسخه‌ی دموی این بازی باز می‌گردد که ظاهراً یک شخصیت مونث در آن مشاهده می‌شود که احتمال می‌رود این شخصیت، همان کاراکتر قابل بازی سوم باشد.

به هر ترتیب، مدت زمان زیادی تا تاریخ انتشار بازی Resident Evil 8 باقی نمانده و بدون شک در هفته‌های پیش رو شایعات، اخبار و جزئیات بسیاری از این بازی در بین بازی‌بازان دست به دست خواهد شد و این موضوع نیز اجتناب ناپذیر است. همچنین، استفاده از سه شخصیت قابل بازی در عنوان می‌تواند به خودیِ خود ایده‌ی جالبی باشد و باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت کپکام دست به این کار خواهد زد یا خیر.

بازی Resident Evil Village، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار