برای ترویج همکاری میان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه؛
مهر: مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: برای تقویت همکاری‌ها میان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در سطح استان، روحانیان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 26 January 2021
 
 روحانیان استان سمنان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان عصر سه شنبه در جلسه کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه دامغان به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش، با بیان اینکه برای تقویت همکاری‌ها میان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در سطح استان روحانیان به جامعه دانش آموزی معرفی شوند، ابراز کرد: دامغان دارای روحانیون و عالمان فرهیخته و خوب است که می‌بایست به عنوان الگو به جامعه علی الخصوص جامعه دانش آموزی معرفی شوند.

وی افزود: یکی از راه‌های تقویت همکاری‌ها بین آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تبلیغ امور مذهبی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان نیز با تاکید بر ادامه همکاری‌ها بین آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه تصریح کرد: جذب خیرین برای امور مذهبی نیز یکی از مواردی است که باید با جدیت پیگیری شود.

سید میثم حیدرهایی مدیر آموزش و پرورش دامغان نیز در این جلسه خواستار حضور هرچه بیشتر روحانیون در مدارس و آموزشگاه‌ها شد و اظهار داشت: حضور روحانیون در مدارس باعث آشنایی نسل جوان با مسائل مذهبی می‌شود همچنین استفاده از ظرفیت‌های مجازی برای تبلیغ از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار