باشگاه خبرنگاران جوان: قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرح استیضاح رئیس جمهور سابق این کشور را به مجلس سنا تحویل دادند.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 26 January 2021

به گزارش تابناک سمنان سی ان ان اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت بر این باور نیست که رای کافی برای محکومیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در محاکمه استیضاح در مجلس سنا وجود داشته باشد.

بایدن بر این باور است ۱۷ نماینده سنا از حزب جمهوری خواه به محکومیت ترامپ رای نخواهند داد.

در صورتی که هر ۵۰ عضو حزب دموکرات آمریکا به محکومیت ترامپ رای دهند، باید ۱۷ عضو حزب جمهوری خواه نیز همین رای را بدهند تا محکومیت وی تصویب شود. سی ان ان اعلام کرد گفتگو مختصری با بایدن در این باره داشته است.

جمعی از مقامات مجلس نمایندگان آمریکا طرح استیضاح ترامپ را به صورت دستی تحویل سنا

خبرگزاری رویترز گزارش داد: جمعی از مقامات و نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه (به وقت محلی) طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور به اتهام تحریک حمله به کنگره در ۶ ژانویه را برای تحویل به مجلس سنا به صورت دستی حمل کردند.

منشی مجلس نمایندگان آمریکا، سرپرست رئیس پلیس کنگره و ۹ نفر از مدیران استیضاح که مسئول پیگرد این پرونده هستند، در این پیاده روی رسمی شرکت داشتند. آن‌ها در حالی که طرح استیضاح را در دست داشتند در داخل ساختمان کنگره از مجلس نمایندگان تا سنا در کنگره راه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار