فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
مهر: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی و کرونا در بستر شرایط امروز جامعه، گفت: محرومیت‌زدایی رسالت مهم بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 26 January 2021

 

«محرومیت‌زدایی» رسالت مهم بسیج سازندگی استان سمنان است

به گزارش تابناک سمنان سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در بازدید از سازمان بسیج سازندگی استان سمنان و در جمع پرسنل این نهاد انقلابی، با بیان اینکه محرومیت زدایی رسالت مهم بسیج سازندگی استان است، بیان کرد: شرایط امروز اقتصادی جامعه می‌طلبد تا نگاه ویژه‌ای به مقوله محرومیت زدایی داشته باشیم که این امر در زمره رسالت‌های بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بسیج سازندگی به ویژه در نقاط محروم استان سمنان صورت گرفته است، گفت: از محلات بزرگترین شهرهای استان تا دورترین روستاهای خارتوران بی ارجمند و کالپوش و جنوب دامغان و طرود، شمیم خدمات بسیج سازندگی به مردم امید بخشیده است.

فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تعبیر بنیانگذار آن، متعلق به مستضعفان جامعه است، گفت: بسیج سازندگی پلاک افتخار خدمت به این قشر محروم جامعه را دارد.

دامغانی با بیان اینکه مهمترین هدف این سازمان محرومیت‌زدایی با استفاده از به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و توان و همچنین اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه‌های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.

وی با بیان اینکه اساس انقلاب خدمت به محرومان است، گفت: باید با بکار گیری سیره شهیدانی مانند شهید سلیمانی به مردم جامعه به خصوص در مناطق محروم امید دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار