رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:
مهر: سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۱۰۳ حادثه در سمنان رخ داد، گفت: آتش نشانی به ۴۱ مورد آتش سوزی و ۶۲ مورد حادثه امداد رسانی کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 26 January 2021

۱۰۳ حادثه و آتش‌سوزی در سمنان امداد رسانی شد

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور ظهر سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی آتش نشانی سمنان با بیان اینکه ۱۰۳ مورد حادثه و حریق در دی ماه ۹۹ در شهر سمنان رخ داده است، تاکید کرد: از این تعداد ۴۱ مورد حریق و آتش سوزی و ۶۲ مورد حوادث دیگر مانند حبس، تصادف و… بوده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۶۱۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی سمنان در دی ماه ۹۹ گرفته شده است، بیان کرد: ماهی که گذشت مجموعاً ۴۰ ساعت و ۳۸ دقیقه عملیات امداد و نجات توسط مأموران آتش نشانی سمنان انجام شد که میانگین رسیدن نیروهای آتش نشانی به این عملیات چهار دقیقه بوده است.

رئیس آتش نشانی سمنان با بیان اینکه بیشترین فراوانی حریق طی یک ماه گذشته در سمنان مرتبط با خودرو با هفت مورد بوده است، گفت: آتش سوزی فضای سبز با شش مورد، حریق منزل مسکونی با پنج مورد و… در زمره دیگر فراوانی حوادث حریقی بوده‌اند که نشان می‌دهد در فصل سرد سال مردم باید بیشتر مراقب تجهیزات گرمایشی باشند.

اسمعیل پور درباره حبسی در آسانسور و اماکن و با بیان اینکه این مورد، با ۳۹ بار تکرار بیشترین فراوانی امداد رسانی آتش نشانی سمنان را در دی ماه ۹۹ داشته است، گفت: این موضوع بی ارتباط با قطعی برق نیست و از مردم می‌خواهیم که به اعلام قطعی برق از سوی شرکت برق در رسانه‌ها و فضای مجازی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار