رضا اردکانیان خبرداد:
تابناک سمنان: رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: در حال حاضر هشت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از هم‌وطنان روستایی به شبکه آب پایدار متصل هستند که این رقم تا پایان دولت دوازدهم به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 26 January 2021

چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند؛ ما زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم! - تجارت‌نیوز

وزیر نیرو صبح سه‌شنبه در سی و هشتمین هفته پوییش الف. ب ایران و افتتاح ۱۱ پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان سمنان اظهار داشت: در هشت سال گذشته به‌طور متوسط سالانه یک‌میلیون و ۵۰ هزار نفر از اهالی روستاهای کشور به شبکه آب پایدار متصل شدند.

وی  با تأکید بر اینکه با تداوم اجازه مقام معظم رهبری برای برداشت اعتبار از صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آب‌رسانی و تکمیل این طرح‌ها در مناطق روستایی در دستور کار است، تصریح کرد: بهره‌برداری از مابقی پروژه‌های اجراشده در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

رضا اردکانیان بابیان اینکه درمجموع تاکنون هشت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از بهره‌برداران روستایی به این شبکه متصل هستند، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم این رقم به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برسد.

اردکانیان در ادامه بابیان اینکه پیگیری و رفع مشکلات پروژه سد نمرود ازجمله اولویت‌ها و دغدغه‌های وزارت نیرو است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به روستاهای استان سمنان یک هزار و ۷۰۰ نفر از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار