با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نشست فصلی مدیران مطبوعات و رسانه ها در استان سمنان برگزار شد
کد خبر: ۹۳۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 25 January 2021

نشست فصلی مدیران مطبوعات و رسانه ها در استان سمنان برگزار شد

به گزارش تابناک سمنان  در این نشست قریب 20 فعال رسانه ای به صورت مجازی و 10 نفر به صورت حضوری، دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص فعالیت های رسانه ای و مشکلات خبرنگاران و فعالان خبری و مطبوعاتی در این استان مطرح کردند.

در این نشست فصلی که قریب سه ساعت به طول انجامید فعالان رسانه ای در شهرستانهای مختلف به بیان مشکلات و درخواست های خود از جمله مباحث مربوط به آگهی های مطبوعاتی، امنیت شغلی خبرنگاران، لزوم احداث و توسعه دکه های مطبوعاتی، برخوردار نشدن برخی از خبرنگاران استان سمنان از هدیه اینترنتی وزارت ارتباطات، لزوم اعطای سهمیه ویژه بنزین به خبرنگاران، افزایش مدت اعتبار مجوزهای مطبوعاتی، توجه بیشتر به نشریات محلی و ... را بیان کردند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه این اولین همایش فصلی مدیران رسانه های گروهی است گفت: هدف از این نشست اطلاع از دیدگاهها و پیشنهادات فعالان رسانه ای برای ارتقای حوزه مطبوعات و رسانه استان سمنان است.

ابوالفضل صادقی نژاد ابراز امیدواری کرد: این همایش با همراهی و همدلی جامعه رسانه ای استان در فصول محتلف برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش های خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی این استان به سوالات و درخواست های آنان پاسخ داد و از برگزاری این نشست ابراز خرسندی کرد.

فرشید فلاح همچنین از معاون فرهنگی و رسانه ای و نیز سرپرست مطبوعات و فضای مجازی این اداره کل برای برگزاری این نشست تقدیر کرد و بر تعامل و همکاری و نیز همفکری جامعه رسانه ای استان سمنان برای رفع مسایل و مشکلات و توسعه فعالیت های رسانه ای تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار