سردار عبدالله حسنی؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه اختلافات خانوادگی منجر به قمه‌کشی و مجروحیت فردی در گرمسار شد، گفت: این ضارب در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 24 January 2021

اخبار عبدالله حسنی - آخرین و جدیدترین خبر های عبدالله حسنی

فرمانده انتظامی استان سمنان غروب یکشنبه در گفتگو ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران ضمن بیان اینکه گزارش یک درگیری به نیروی انتظامی گرمسار گزارش شد، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان داد بروز اختلافات خانوادگی در گرمسار منجر به قمه‌کشی و مجروح شدن فردی شده است.

وی بابیان اینکه برخورد با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: خوشبختانه سمنان در زمره استان‌های برتر در این حوزه است که توانسته با برخوردهای جدی این آمار را به کمترین حد خود برساند.

سردار عبدالله حسنی بابیان اینکه بلافاصله تیم وارد جریان شدند تا فرد ضارب را دستگیر کنند، افزود: این متهم کمتر از نیم ساعت دستگیر شد که پرونده وی پس از تکمیل به مراجع قضائی تحویل داده می‌شود.

حسنی ضمن بیان اینکه هوشیاری نیروی انتظامی سرخه مانع از انتقال محموله ۱۵ تنی چوب جنگلی قاچاق شد، ابراز داشت: ارزش ریالی محموله چوب قاچاق کشف‌شده ۴۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی بابیان اینکه محموله‌های قاچاق مواد مخدر، کالا و چوب و غیره در استان سمنان ردیابی و نسبت به توقیف آن اقدام می‌شود، افزود: برخورد قاطعانه با هرگونه قاچاق در استان به‌خوبی صورت می‌گیرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار