مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۸۷ واحد صنفی متخلف در استان سمنان به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا از یکم آذر تا کنون پلمب شده است.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 24 January 2021

پلمب ۱۸۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های کرونایی در استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۸۷ واحد صنفی متخلف در استان سمنان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ها و شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا از یکم آذر تا کنون پلمب شد.

او افزود: ۱۸۷ واحد صنفی پلمب شده در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک، موبایل‌فروشی، کافی‌نت، لوازم‌التحریر، قهوه‌خانه عرضه دخانیات و آرایشگاه‌های زنانه فعالیت داشتند.

برهانی بیان کرد: از دی ماه براساس دستورالعمل‌های جدید و بازگشایی اصناف و کاهش محدودیت فعالیت اصناف به دلیل شیوع کرونا، ۲۴ پرونده تخلف واحدهای صنفی در زمینه رعایت نکات بهداشتی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان ارسال شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: ۹ هزار و ۸۴۸  بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان در زمان اوج شیوع کرونا از اواخر آبان و تا پایان آذر ٩٩ انجام شد.

او  یادآور شد: در زمان اوج شیوع کرونا یک هزار و ۱۸۸ واحد صنفی در استان سمنان در زمینه رعایت محدودیت‌های کرونایی تذکر گرفتند.

برهانی اضافه کرد: در زمان حاضر براساس تصمیم‌گیری‌های ستاد کرونا،  برای فعالیت مشاغل گروه یک و ۲ محدودیتی وجود ندارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بیان کرد: تقریبا بیشتر واحدهای صنفی استان سمنان دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با کرونا را رعایت می‌کنند و به محدودیت‌های کرونایی و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند هستند.

برهانی ضمن بیان اینکه نظارت بر رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف به منظور مبارزه با شیوع کرونا با جدیت دنبال و با افراد خاطی نیز برابر قانون رفتار می‌شود ،از واحدهای صنفی خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه بیش از پیش همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار