فکری به ترکیب تیم برنده دست نزد؛
محمود فکری برخلاف صحبت هایش در کنفرانس خبری پیش از بازی با سایپا، بدون تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف خودروسازان می رود.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 23 January 2021

به گزارش تابناک سمنان  استقلال در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، امروز برای حفظ صدرنشینی به مصاف سایپا رده دوازدهمی می رود و شاگردان فکری خوب می دانند که در این دیدار کار راحتی پیش روی ندارند.

با وجود صحبت هایی که محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از دیدار در مورد استراحت به تعدادی از بازیکنانش داشت، اما تیم او امروز بدون تغییر خاصی نسبت به مصاف هفته گذشته مقابل تراکتور به مصاف خودروسازان می رود.

 

او برای دیدار امروز به خط دفاعی تیمش دست نمی زند. رشید مظاهری که در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده و تاکنون روی گل های خورده استقلال مقصر نبوده است، در بازی امروز نیز انتخاب شماره یک فکری خواهد بود.

 

با توجه به عملکرد خط دفاعی استقلال در شهرآورد، فکری برای مصاف با تراکتور دانشگر را جایگزین غلامی کرد. در بازی امروز نیز محمد دانشگر به همراه محمدحسین مرادمند زوج خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل می دهند. وریا غفوری در سمت راست خط دفاعی به میدان می رود و محمد نادری نیز در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد.

 

مهدی مهدی پور که در دیدار مقابل تراکتور عملکرد قابل توجهی را از خود نشان داد، امروز نیز در کنار مسعود ریگی زوج خط میانی استقلال را تشکیل می دهند. داریوش شجاعیان که در بازی مقابل تراکتور نشان داد به آمادگی لازم رسیده، امروز نیز در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رود.


فکری که در بازی با تراکتور با تمام عناصر تهاجمیش به میدان رفت و از این ترکیب نتیجه خوبی نیز گرفت، برای بازی امروز نیز با 3 مهاجم خود وارد میدان شود. ارسلان مطهری و مهدی قایدی در کناره ها و شیخ دیاباته نیز در مرکز خط حمله آبی پوشان به مصاف سایپا خواهند رفت.

 

سه بازیکن خط حمله آبی پوشان در جدال بزرگ تبریز عملکرد بسیار خوبی ارائه دادند و همین عامل باعث شد تا فکری برای دومین دیدار متوالی از ابتدا با سه فوروارد راهی زمین مسابقه شود.

 

ترکیب استقلال در مقابل سایپا:
رشید مظاهری – محمدحسین مرادمند – محمد دانشگر – محمد نادری – وریا غفوری – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – داریوش شجاعیان – ارسلان مطهری – مهدی قایدی – شیخ دیاباته

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار