ویروس کرونا تمام نشده است؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی استان رو به افزایش گذاشته است، گفت: این افزایش هشدار دهنده است و می‌تواند دوباره شرایط استان را در وضعیت نامناسب قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 23 January 2021

استاندار سمنان ظهر شنبه در حاشیه نشست مقابله با ویروس کرونا به میزبانی استانداری سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی استان رو به افزایش گذاشته است، تاکید کرد: شهرستان‌های سرخه، میامی و آرادان از لحاظ کرونا در وضعیت رنگ بندی آبی و پنج شهرستان دیگر شامل شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه احتمال خیز چهارم ویروس کرونا در استان هشداری جدی است، ابراز کرد: تعداد بیماران سرپایی و بستری ویروس کرونا در چند روز گذشته در مراکز درمانی استان روبه افزایش است و تداوم این روند نشانه خیز چهارم کرونا خواهد بود.

علیرضا آشناگر با هشدار نسبت به شرایط و با ابراز نگرانی از امکان بازگشت وضعیت نارنجی و قرمز به استان سمنان، تاکید کرد: همچنان محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح برقرار است اما از مردم می‌خواهیم بیشتر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

آشناگر با بیان اینکه برگزاری هر نوع تجمعات و گردهمایی‌ها می‌تواند شیوع کرونا را تشدید کند، بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی وظیفه همه مردم استان سمنان در این شرایط شکننده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار