باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر جهاد کشاورزی دامغان گفت: ۶۸ دستگاه تراکتور، با یکسال گارانتی به قیمت دولتی و به صورت ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد تسهیلاتی تحویل بهره‌برداران دامغانی شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 22 January 2021

به گزارش تابناک سمنان سیدمحسن طباطبائیان مدیر جهاد کشاورزی دامغان گفت: به‌منظور توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در سال زراعی و در قالب برخورداری از تسهیلات خط پنج، ۶ و هفت اعتباری مکانیزاسیون سال ۹۹، تسهیلات لازم در شهرستان دامغان برای خرید ۶۸ دستگاه تراکتور در زیربخش‌های زراعت، باغبانی جذب و پرداخت شد.

او افزود: این تراکتور‌ها با یکسال گارانتی به قیمت دولتی تحویل بهره‌برداران شد که به صورت ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد تسهیلاتی ارائه شد.

طباطبائیان گفت: اولویت اصلی جهاد کشاورزی، افزایش ضریب مکانیزاسیون با برنامه ریزی تسهیلات بانکی است که از این طریق با افزایش سه برابری سهمیه خرید انواع تراکتور‌های باغی و زراعی به صورت مستقل، حرکت بسیار ارزشمندی در این بخش صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی دامغان بیان کرد: بهره برداران متقاضی دریافت تسهیلات مکانیزاسیون می‌توانند با مراجعه به مرکز جهاد کشاورزی نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار