امام‌جمعه موقت شاهرود:
مهر: امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه معیشت پایدار درگرو امنیت پایدار است، گفت: دفع تهدیدهای دشمن پیام اصلی رزمایش‌های اخیر ارتش است.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 22 January 2021

معیشت پایدار درگرو امنیت است/ دفع تهدیدها پیام اصلی رزمایش ارتش

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه مقاومت امروز به یک گفتمان بین‌المللی در جهان تبدیل‌شده است، اظهار داشت: یا باید ایستادگی و مقاومت کنیم یا باید تسلیم دشمن شویم و با ذلت زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت ایران اسلامی در جهان معرفی‌شده است، افزود: همایش و رزمایش ارتش و سپاه در چهارچوب مقاومت شکل گرفت و در تأمین امنیت کشور و در دفع تهدید دشمنان نقش اساسی ایفا می‌کند.

عبداللهیان بابیان اینکه زمان این رزمایش هرچقدر مناسب‌تر باشد اثرگذاری آن بیشتر می‌شود، تصریح کرد: وقتی ناو آمریکایی و زیردریایی آن به خلیج‌فارس آمدند و رسانه‌های دشمن به تبلیغات سو اقدام کردند، در این زمان جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام این رزمایش را برگزار کردند که منجر به خوف و وحشت دشمن و عقب‌نشینی آنان شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این رزمایش‌های نظامی ارشد و سپاه بیان کرد: حضور آمریکا در خلیج‌فارس حاکی از قدرت آنان نبود بلکه از ترس دشمنان و وعده سپاه برای تحقق انتقام سخت خون سردار سلیمانی بود.

امام‌جمعه موقت شاهرود با تأکید بر اینکه ترکیبی بودن این رزمایش‌ها از دیگر ویژگی‌های مهم آن بود، گفت: موشک‌های پیشرفته نوساخته و پهپادهای بمباران کننده و رصد کننده در این رزمایش به‌کارگیری شد.

عبداللهیان بابیان اینکه گستردگی رزمایش ویژگی منحصربه‌فرد آن بود، خاطرنشان کرد: از دریای عمان و خلیج‌فارس گرفته تا دریای مدیترانه تحت‌الشعاع رزمایش ارتش و سپاه بود و اولین پیام این رزمایش آن است که معیشت پایدار درگرو امنیت پایدار است.

وی با تأکید بر اینکه کاری که مقاومت در تأمین منافع می‌کند انفعال نمی‌کند، گفت: تغییر دولت آمریکا مشکلی از اقتصاد ایران را حل نمی‌کند چراکه امنیت را باید بااقتدار به دست آورد نه با انفعال و کوتاه آمدن.

امام‌جمعه موقت شاهرود افزود: کادر درمان آمریکا حاضر به تزریق واکسن آمریکایی نشدن و مقام معظم رهبری نیز مخالف تزریق واکسن نیست بلکه عقیده دارند باید واکسن ایرانی در کشور استفاده شود و از ورود واکسن آمریکایی به ایران ممانعت به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار