امام‌جمعه موقت دامغان:
مهر: امام‌جمعه موقت دامغان با اشاره به برگزاری پنج رزمایش مقتدرانه ارتش گفت: برگزاری این رزمایش‌ها پیام‌آور اقتدار نظامی ایران بود و منجر به ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 22 January 2021

رزمایش ارتش اقتدار ایران را به نمایش گذاشت/ وحشت در دل دشمنان

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام احمد فوادیان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به اینکه شش رزمایش مقتدرانه ارتش در روزهای گذشته رعب وحشت به دل دشمنان این سرزمین انداخته است، اظهار داشت: بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی غرب آسیا در قلب کویر استان سمنان و رونمایی از شهر موشکی خلیج‌فارس، رونمایی از ناو بند مَکران و رزمایش دریایی اقتدار ۹۹ توسط ارتش ازجمله مهم‌ترین رزمایش‌هایی بود که در این مدت انجام شد.

وی بابیان اینکه شلیک رگبار راکت‌ها و موشک‌های بالستیک و نقطه زن با برد یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر نمایی جدید از اقتدار ایران را در جهان نمایش داد، تصریح کرد: توان دفاعی ایران امروز برای جهان غرب به یک کابوس تبدیل‌شده است.

امام جمعه موقت دامغان با تأکید بر اینکه بازگشت به برجام فقط درزمانی اتفاق می‌افتد که آمریکا تمام تحریم‌ها را علیه ایران لغو کند، افزود: با برگزاری این رزمایش‌ها اقتدار موشکی ایران روبه‌جلو حرکت می‌کند.

فوادیان گفت: آمریکای جنایت‌کار بداند مردم ایران سال‌ها در مقابل فشارها و تحریم‌های اقتصادی ایستادگی کردند و قدرت این کشور منحوس به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار