امام‌جمعه مهدی‌شهر:
مهر: امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به سقوط بازار بورس گفت: این امر فضای بی‌اعتمادی را در مردم نسبت به سرمایه‌گذاری رقم زده است و بی‌اعتمادی آسیب جدی به سرمایه اجتماعی کشور وارد می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 22 January 2021

سقوط بازار بورس فضای بی‌اعتمادی را در جامعه رقم زده است

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه انتقال قدرت در آمریکا انجام شد و جو بایدن قدرت را در حالی به دست گرفت که با چالش‌های زیادی همراه بود، اظهار داشت: دوقطبی ملی‌گرایان و منطقه گرایان و دوقطبی سیاه‌پوستان و سفیدپوستان نخستین چالشی است که با آن درگیر است.

وی بابیان اینکه چالش بعدی در منطقه غرب آسیا است که آمریکا در یمن، عراق و سوریه با شکست مواجه و این امر منجر به افول قدرت آمریکا در منطقه شده است، تصریح کرد: چالش سوم سیاست‌های احمقانه ترامپ در مقابل ایران است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه ایران مقتدرانه در مقابل تحریم‌های آمریکا ایستاده است و برای بازگشت به برجام راهی جز لغو کامل تحریم‌ها نیست، تصریح کرد: در نیمه دوم دی‌ماه پنج رزمایش ارتش را داشتیم که پیام‌های بسیار روشنی در جهان داشت که ازجمله آن امنیت آفرینی، نمایش اقتدار ایران و قدرت بازدارندگی این رزمایش‌ها بود.

بارانی بابیان اینکه اقتدار موشکی ایران یک حرکت رو به جلو است، تصریح کرد: سپاه و ارتش در کنار هم این رزمایش را آفریدند و اکنون دشمن به هراس افتاده است.

وی با اشاره به سقوط بازار بورس بیان کرد: این امر فضای بی‌اعتمادی را در مردم نسبت به سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است و بی‌اعتمادی آسیب جدی به سرمایه اجتماعی کشور وارد می‌کند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر اضافه کرد: مدیران اقتصادی باید دست‌به‌دست هم دهند تا مردم از این گرفتاری نجات پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار