امام‌جمعه موقت سمنان:
مهر: امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها در قدم اول بی‌فایده است، گفت: اگر همه تحریم‌ها برداشته شود ما هم غنی‌سازی را مدیریت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 22 January 2021

بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها در قدم اول بی‌فایده است

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد امام (ره) سمنان ضمن بیان اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها در قدم اول بی‌فایده است، اظهار داشت: اگر تحریم‌ها برداشته شد و در عمل فروش نفت و جابه‌جایی پول برای ایران عملی شد، موضوع مذاکره قابل‌قبول است.

وی با اشاره به اینکه تحریم آمریکا از ۸۰۰ مورد اکنون به بیش از یک هزار و ۵۰۰ شخص و نهاد افزایش‌یافته است، افزود: تا مادامی‌که همه این تحریم‌ها علیه ایران لغو نشود ما به غنی‌سازی اورانیوم ادامه می‌دهیم.

هراس دشمن از توان موشکی و اقتدار نظامی ایران

امام‌جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه توان موشکی و اقتدار نظامی ایران دشمن را به هراس انداخته است، تصریح کرد: برجام به مرحله‌ای رسیده است که مجلس شورای اسلامی باقدرت در مورد آن مصوبه داشت.

عبدوس بابیان اینکه برد موشک‌های کشور تا یک هزار و ٨٠٠ کیلومتری می‌رسد، یادآور شد: این عظمت و توان دفاعی بخش مهمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نباید برخی مشکلات کوچک اقتصادی را بزرگ‌نمایی کنیم.

وی توان دفاعی را از ابزارهای مهم قدرت دانست و گفت: جایی برای چانه‌زنی وجود ندارد و تنها راه بازگشت به برجام لغو همه تحریم‌ها علیه ایران است.

مصوبات سفر یک‌روزه رئیس قوه قضائیه نیازمند پیگیری مسئولان و مدیران

امام‌جمعه موقت سمنان در ادامه با اشاره به سفر یک‌روزه رئیس قوه قضائیه به استان بیان کرد: مصوبات و دستاوردهای خوبی از این سفر ایجادشده است که نیازمند پیگیری مسئولان و مدیران استانی است.

عبدوس تبدیل کاروانسرای شاه‌عباسی به مرکز فرهنگی هنری را یکی از بهترین مصوبات این سفر دانست و اضافه کرد: قسمتی از این مرکز فرهنگی باید برای اجرای فعالیت‌های قرآنی اختصاص یابد.

وی در ادامه بابیان اینکه کشورهایی که ادعای پیشرفت علمی داشتند مانند آمریکا و فرانسه اکنون به‌جایی نرسیدند ولی ایران با ساخت واکسن کرونا و تزریق آن پیشرو است، ابراز کرد: هرماه ١٢ میلیون دز در کشور واکسن کرونا تولید می‌شود.

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه مقام معظم رهبری ورود واکسن‌های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی را به کشور ممنوع کردند، گفت: در آمریکا هم مردم تمایلی به تزریق واکسن خودشان نداشتند و هوشیاری علمی و عملی رهبری بود که دستور دادند خرید واکسن از آمریکا و انگلیس ممنوع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار