تکفارس: نخستین مک پرو ۲۰۱۹ که از خط مونتاژ آستینِ تگزاس خارج گردیده است، به دونالد ترامپ اهدا شد. اینطور که پیداست، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا هدیه بسیار گران‌قیمت و ارزشمندی هم دریافت کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 22 January 2021
مک پرو 2019

مک پرو ۲۰۱۹ اپل ۵٫۹۹۹ دلار ارزش دارد

به گزارش تابناک سمنان ۲۰۱۹ Mac Pro یکی از گران‌ترین سخت‌افزارهایی‌ست که شرکت اپل تاکنون ساخته و این واقعیت که این محصول به رئیس جمهور سابق ایالات متحده اهدا شده است، باید یک افتخار بزرگ تلقی شود. همانطور که در بالا اشاره شد، قیمت پایه این محصول معادل ۵٫۹۹۹ دلار است و این موضوع نشان می‌دهد که این دستگاه، مدل پایه این سری محصولات است و نباید به اندازه سایر پیکربندی‌ها، قدرت‌مند باشد. علاوه بر این، از آنجایی که این محصول از رده خارج شده است منطقی نیست که در حال حاضر مصرف‌کنندگان معمولی نیز از آن استفاده کنند.

اگرچه نخستین مک پروی سال ۲۰۱۹ به عنوان هدیه اهدا شده است، اما این دستگاه قطعاً نخستین مک پرو تولید شده اپل نیست. کارخانه فلکس، نخستین جایی‌ست که برای مونتاژ و تولید مک پرو ۲۰۱۳ از آن استفاده شده است. اگر تیم کوک، مدیرعامل اپل، تصمیم بگیرد یک مک پرو به جو بایدن رئیس جمهور جدید ایالات متحده هدیه دهد، مطمئناً نسخه ۲۰۱۹ این سری نخواهد بود.

علاوه بر این‌ها، بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، اپل در حال کار روی مک پرو جدیدی با تراشه ۳۲ هسته‌ای است. یکی از منابع آگاه معتقد است که غول دنیای فناوری در حال کار روی اپل سیلیکون ۶۴ هسته‌ای است و به نظر می‌رسد هر دو این تراشه‌ها در محصولات جدید اپل مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار