گیمفا: کاربر یوتیوبی با نام Frote۷ توانسته است که یکی از بخش‌های مرحله On Top of The World عنوان تازه منتشر شده Hitman III را تنها در ۱۷ ثانیه به پایان برساند.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 22 January 2021
بازی Hitman

به گزارش تابناک سمنان در بازی Hitman III مانند نسخه‌های پیشین دست بازی‌باز برای به قتل رساندن اهداف باز می‌باشد، همین امر همواره باعث شده بازی‌بازان خلاق بسیاری از روش‌های مختلفی برای به قتل رساندن هدف خود استفاده کنند. کاربر یوتیوبی با نام Frote 7 یکی از این افراد است که موفق به اتمام یکی از بخش‌های ماموریت On Top of The World آن هم تنها در ۱۷ ثانیه شده است. لازم به ذکر است که این بازی‌باز به کمک مکانیزم جدید Shortcut که به بازی‌باز اجازه دسترسی به بسیاری از مکان‌های بازی را می‌دهد موفق به ثبت این زمان شده است.

عنوان Hitman III آخرین نسخه از سه‌گانه The World of Assassination می‌باشد که بازی‌باز را بیشتر با گذشته پر رمز و راز مامور ۴۷ آشنا می‌کند و همانند نسخه‌های پیش باید در مکان‌های گوناگونی همچون ‌Dartmoor، Dubai، Berlin، Chongqing، Mendoza هدف خود را ترور کنید. حال باید دید پس از اتمام این سه‌گانه، عنوان جیمز باند استودیوی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) به چه شکل پیش خواهد رفت.

بازی Hitman III هم اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، نینتندو سوییچ، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌بازان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار