باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک، محور‌های روستایی بخش کالپوش در شهرستان میامی، مسدود شدند.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ 21 January 2021

به گزارش تابناک سمنان امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ضمن اشاره به بارش برف در شرق استان، بیان کرد: بارش شدید برف از بامداد پنج شنبه تاکنون و همچنین کولاک محور‌های مواصلاتی روستا‌های بخش کالپوش را مسدود کرده است.

او با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری برای بازگشایی جاده در کالپوش حضور دارند، ابراز کرد: از مردم می‌خواهیم تا زمان بازگشایی راه‌های روستایی کالپوش در مسیر‌های روستایی این بخش تردد نکنند، زیرا هم خودشان دچار مشکل می‌شوند و هم کار را برای اکیپ‌های راهداری دشوار می‌سازند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه در صورت رفع انسداد محور‌های روستایی کالپوش توسط اکیپ‌های راهداری حاضر در منطقه، بازگشایی مسیر اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: مردم اخبار موثق را درباره راه‌ها از منابع معتبر مانند سامانه راه‌ها دنبال کنند.

عمیدی همچنین گفت: محور میامی - ری آباد نیز شاهد بارش شدید برف و کولاک است که از رانندگان می‌خواهیم در صورت عدم نیاز به تردد ضروری وارد این محور نشوند همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ در فصل سرما در این محور‌ها الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار