باشگاه خبرنگاران جوان: استاندار سمنان گفت: مکان قبلی زندان سمنان کاروانسرای یک مجموعه ی فرهنگی و کهن تاریخی است که با آزادسازی و تحویل آن به شهرداری و میراث فرهنگی قدمی بزرگ در استان سمنان برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 21 January 2021

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان که با حضور آیت الله رییسی رئیس دستگاه قضا برگزار شد گفت: با تلاش شورای تامین و مسئولان اجرایی عملیات انتقال زندانهای سمنان و شاهرود در طی سال جاری به انجام رسید که موجب رضایت و خوشحالی مردم گردید.

او افزود: حدود ۱۲ سال است که پروژه تامین آب شرب شاهرود که حدود ۳۲ میلیارد تومان به قیمت آن روز برای اجرای این پروژه هزینه شده است و تنها ۱۰ درصد از کار باقی مانده ، با دستور دادستان علی آباد متوقف شده است و امیدواریم با دستور حضرتعالی گره این مشکل گشوده گردیده و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

آشناگر با بیان اینکه دو طرح تامین آب از دریای خزر به فلات مرکزی و تامین آب از سد فینسک دو طرح بزرگ ابی استان سمنان بشمار می رود ادامه داد: سد فینسک ، از منابع داخلی استان است ، اما سرریز آن به استان‌های دیگر وارد می شود که در صورت رفع مشکلات اجتماعی و فشارهای غیر منطقی فعلی ، می‌توانیم از این منبع آبی ارزشمند بهره برداری نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار