رئیس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر:
مهر: رئیس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر از اجرای حکم قلع‌وقمع در اراضی ملی روستای سر آور این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام ۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر رفع تصرف شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 16 January 2021

۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر رفع تصرف شد

حمیدرضا عبدوس ضمن بیان اینکه با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی، پلیس پیشگیری و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی حکم قلع‌وقمع در اراضی ملی روستای سر آور شهرستان مهدی‌شهر به اجرا درآمد، ابراز داشت: با این اقدام رفع تصرف ۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر انجام شد.

وی با هشدار به افرادی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، افزود: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به‌صورت قاطع برخورد می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی مهدی‌شهر بابیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت، ابراز داشت: اقدامات قانونی و قضائی توسط مسئولان مربوط شهرستان با سرعت پیگیری و با خاطیان تعدی به منابع طبیعی برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

عبدوس بابیان اینکه متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی به‌شدت مجازات خواهند شد، تصریح کرد: این حکم نیز در همین راستا به اجرا درآمده که اجرای قاطع حکم قلع‌وقمع به مساحت ۵۶ مترمربع اتاقک و انباری این شهرستان ازجمله آن‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار