امام‌جمعه میامی:
امام‌جمعه میامی با تأکید بر اینکه طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان می‌بایست تکمیل شود، گفت: مسئولان استانی به منطق محروم و کمتر توسعه‌یافته توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 15 January 2021

 

طرح‌های نیمه‌تمام میامی تکمیل شود/لزوم توجه مدیران به مناطق محروم

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان می‌بایست تکمیل شود، ابراز داشت: از مسئولان استانی انتظار می‌رود به این شهرستان سفرکرده و از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گیرند و برای رفع آن چاره‌جویی کنند.

وی بابیان اینکه مسئولان استانی می‌بایست به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته توجه بیشتری را داشته باشند، افزود: وزیر راه به استان سمنان سفر کرد که امیدواریم مصوبات و اقدامات لازم برای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد و شاهد پیشرفت و آبادانی میامی باشیم.

امام‌جمعه میامی خواستار تعیین تکلیف زائرسرای این شهرستان شد و ابراز داشت: احداث پل زیرگذر، به سازی محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی ازجمله بخش کالپوش از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه است که می‌بایست در اسرع وقت به خواست مردم توجه شود.

صفایی پور ضمن اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه ایران بر سر قدرت موشکی معامله نمی‌کند و از خواست مردم کوتاه نمی‌آید، تصریح کرد: می‌بایست در برابر زیاده‌خواهی دشمن ایستاد و امروز ایران شتابی برای بازگشت به برجام ندارد و معتقدیم باید دست زیاده‌خواهی دشمن را کوتاه کرد.

وی بابیان اینکه نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید انقلابی، استکبارستیزی و مقتدر در برابر دشمنان باشد، افزود: دشمن از هم‌اکنون برای کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات برنامه‌ریزی کرده است لذا برای خنثی‌سازی توطئه دشمن حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی امری ضروری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار