علیرضا فرهنگیان در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه گفت: تشکیل کلاس ها حضوری مدارس در مقاطع اول و دوم ابتدایی با اجرای دقیق پروتکل ها بهداشتی همراه است.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 14 January 2021

علیرضا فرهنگیان  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص نحوه آمادگی مدارس برای ورود مقاطع اول و دوم ابتدایی به کلاس ها به صورت حضوری اظهار داشت: آمادگی لازم برای ورود دانش آموزان را داریم، به همین منظور مدیران مدارس در جلسات توجیهی شرکت می کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هر مدرسه روزانه حداکثر ۵٠ دانش آموز به مدرسه وارد می شوند و در کلاس ها حضور می یابند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه بیان داشت: در هر کلاس هم حداکثر ده نفر حاضر می شوند و زمان برگزاری کلاس ها نیز کوتاه، حداکثر تا ٣٠ دقیقه است.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی نیز باید با جدیت اجرا شود، گفت: استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در دستور کار جدی برای تشکیل کلاس ها و بازگشایی مدارس است.

فرهنگیان تاکید کرد: سرکشی توسط گروه های بازرسی، معاونین و کارشناسان انجام می شود و از برگزاری کلاس ها گزارشاتی دریافت و به صورت آنلاین هم با مسئولین مدرسه ارتباط برقرار می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار