ملانوری با هدف رصد میدانی شرایط، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، آشنایی با مسایل و مشکلات موجود و گفت و گو با مردم وارد این شهرستان مرزی شد و ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 14 January 2021

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حمیدملانوری استاندارخراسان جنوبی صبح امروز به شهرستان زیرکوه سفر کرد وی با حضور در بیمارستان کوثر ضمن خداقوت به کادر بهداشت و درمان، از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: موظف به پوشش و تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی مردم هستیم و این برنامه مهم در تمامی حوزه‌ها باید مدیریت شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: امیدواریم تهاتر یا خریداری این بیمارستان از تامین اجتماعی به‌زودی انجام شود.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی کوثر به صورت استیجاری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که با پیگیری‌های صورت گرفته به‌زودی با تامین اجتماعی تهاتر یا خریداری می‌شود.

اطلاع از وضعیت بیمارستان و پیگیری مهمترین مطالبه شهرستان برای افزایش تخت‌های بیمارستانی و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی از اهداف این بازدید بود که نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در آن حضور داشتند.

ملانوری همچنین در این سفر از پروژه استخر سرپوشیده دانش‌آموزی شهر حاجی آباد بازدید و علت طولانی شدن روند اجرای این پروژه نیمه‌تمام را بررسی کرد.

وی زمان‌بر شدن اجرای پروژه‌ها را عامل مهمی در افزایش هزینه‌های تحمیلی بر کار عنوان کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت این استخر در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد نشاط اجتماعی با تاکید بر پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه، از متولیان خواست پیگیری‌های لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این استخر را سرعت بخشند.

پروژه استخر سرپوشیده دانش‌آموزی شهر حاجی‌آباد در سال ۱۳۹۰ وارد مرحله عملیاتی شد و با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از ابتدای کار، در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، عملیات ساخت ابنیه این پروژه، نیمه اسفند امسال کامل می‌شود و با خرید و نصب تجهیزات و موتورخانه، استخر وارد فاز بهره‌برداری می‌شود تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) به عنوان ششمین مقصد سفرهای شهرستانی خود، وارد زیرکوه شد.

ملانوری با هدف رصد میدانی شرایط، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، آشنایی با مسایل و مشکلات موجود و گفت و گو با مردم وارد این شهرستان مرزی شد و ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وی در این سفر از پروژه استخر سرپوشیده حاجی آباد و بیمارستان کوثر بازدید کرد و نیز شرکت در شورای اداری، دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از مرز یزدان از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر است.

معاونان استاندار، مدیران کل ستادی و استانی به همراه اعضای شورای تامین، ائمه جمعه زهان و حاجی آباد، مولوی اهل سنت، رؤسای شوراهای شهرستان و شهرهای تابعه شهرستان زیرکوه در این برنامه‌ها حضور دارند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

شهرستان زیرکوه سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و شهر حاجی ‌آباد مرکز آن در فاصله ۸۵ کیلومتری مرز مشترک ایران و افغانستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار