مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش آموزان پایه اول، دوم و هنرستان ها به صورت گروه های ۱۰ نفره در شهرهای آبی و زرد می توانند در مدارس حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 14 January 2021

به گزارش تابناک سمنان دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس در شهر‌های آبی و زرد کرونایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور حداقلی دانش آموزان در سه گروه بازگشایی می‌شود.

او افزود: مدارس در شهر‌هایی که در وضعیت آبی یعنی تنها شهرستان آرادان و میامی کرونایی قرار دارند، مدارسی که فقط ۵۰ نفر دانش آموز دارند بازگشایی میشود و گروه‌ها ۱۰ نفره از دانش آموزان در کلاس‌ها با رعایت ضوابط بهداشتی حضور دارند.

او افزود: دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در شهر‌های آبی و زرد در گروه‌های ۱۰ نفره در همه‌ی روز‌های هفته از جمله پنج شنبه نیز در مدارس حاضر می‌شوند.

دستورانی در خصوص بازگشایی هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش گفت: مدارس شهر‌ها با وضعیت آبی و زرد، بازگشایی و دانش آموزان می‌توانند تنها در کلاس‌ها مهارت خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت گروه‌های ۱۰ نفره حضور پیدا کنند.

او با اشاره به حضور ۸۰ درصدی دانش آموزان استان سمنان در شبکه شاد گفت: استان سمنان در خصوص آموزش دروس در فضای مجازی و حضور دانش آموزان در این فضا در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار