فرماندار گرمسار:
فرماندار گرمسار با بیان اینکه رسانه‌ها در راستای مطالبه‌گری و شناساندن هویت شهرستان نقش اساسی دارند، گفت: می‌توانیم با احصا هویت گرمسار در راستای توسعه زیرساخت‌ها موفقیت کسب کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 14 January 2021

هویت گرمسار با کمک رسانه‌ها شناسانده شود/ ضرورت جذب گردشگر

به گزارش تابناک سمنان  سعید متقی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گرمساری به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مطالبه‌گری باید بر مبنای واقعی و مطالبات مردم جامعه باشد و باید از ظرفیت فضای رسانه‌ای در تحقق تأمین منافع شهرستان و توسعه این منطقه بهره‌مند شویم، تاکید کرد: رسانه‌ها اگر همّت کنند و با هویت واقعی با مسئولان شهرستان گرمسار ارتباط برقرار کنند باعث اثرگذاری بیشتر در کاهش مشکلات و تقویت توانمندی‌ها می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره رصد وضعیت مطالبه گری در گرمسار، با بیان اینکه مطالبه اصحاب رسانه در این شهرستان در سطح پایینی است، گفت: اشکال فضای مجازی در گرمسار فعال بودن در حاشیه انگاری به جای مطالبه سالم است متأسفانه برخی کانال‌ها و گروه‌های مجازی برای جذب مخاطب بیشتر اقدام به نشر مطالب خلاف واقع یا توهین‌آمیز می‌کنند که موجب فروپاشی اجتماعی و اشکال در توسعه منطقه می‌شوند.

فرماندار گرمسار خاطر نشان کرد: هر هفته در فرمانداری جلساتی با حضور مسئولان ادارات برای ارائه گزارش و پاسخگویی به اصحاب رسانه و خبرنگاران داریم و مطالبه‌گری از طریق رسانه‌های استان و مدیران و فعالان فضای مجازی می‌تواند برای توسعه منطقه اثرگذار باشد.

متقی با بیان اینکه مطالبه‌گری بایستی بر مبنای واقعیت و مطالبات جامعه باشد، گفت: مهمترین اصل در مطالبه رسانه‌ای خودداری از ایجاد فضای بدبینی و بی اعتمادی در شهرستان گرمسار است از سوی دیگر رسانه‌ها دارای نقش انکار ناپذیری در توسعه هستند و برای مثال می‌توانند با شناساندن ظرفیت‌های شهرستان به توسعه گردشگری، سرمایه گذاری و صنعت و… کمک شایانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کانال‌های فضای اجتماعی و اعضای بدون شناسنامه آن‌ها در شهرستان گرمسار بدنبال حاشیه انگاری هستند، گفت: چنین افرادی هیچ عهد و اخوت و قرابتی با مردم این منطقه ندارند و مردم نیز از بد اخلاقی‌ها و ابتذال فضای مجازی خسته شده‌اند که به نظر می‌رسد این موارد از خارج شهرستان هدایت می‌شود.

فرماندار گرمسار با اشاره به ضرورت شناساندن هویت واقعی گرمسار با کمک رسانه‌ها، بیان کرد: فرمانداری و مسئولان گرمسار و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه خود را داوطلبانه در معرض نقد رسانه‌های رسمی و نمایندگان مردم قرار داده و سعی در نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار