مشکلات ادامه دار دسترسی بیمارستان مهدیشهر؛
تابناک سمنان: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهرستان مهدیشهر گفت: در دوران کرونا با تلاش‌های صورت گرفته ۱۳ بیمارستان در سطح کشور ساخته شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 14 January 2021

وزیر راه و شهرسازی از محور سمنان- فیروزکوه بازدید کرد - ایرنا

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به مهدی شهر و بازدید از پروژه بیمارستانی این شهرستان در ادامه روز دوم سفر خود به استان سمنان، با بیان اینکه یکی از بخش‌هایی که دولت نگاه ویژه به آن‌ها دارد، مقوله بیمارستان‌ها است، بیان داشت: ۱۳ بیمارستان در سراسر کشور در دوران کرونا ساخته شده است.

وی  با بیان اینکه شرایط بهداشت و درمان متأثر از کرونا، الزامات خود را تغییر کرده می‌بیند و لذا طبیعتاً ضروری و لازم است که حتماً خواسته‌های جدید بهداشت و درمان استان سمنان نیز در نظر گرفته شود، ابراز داشت: طبیعی است که این مسائل مقداری زمان می‌برد، اما مانع از اینکه بیمارستان مهدی شهر تا پایان سال ۹۹ توسط وزارت بهداشت تجهیز شود، نخواهد شد.

محمد اسلامی با بیان اینکه این بیمارستان‌ها یک هزار و ۱۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور افزودند، تاکید کرد: بیمارستان مهدی شهر و شهمیرزاد، متأسفانه به دلایل مختلف متوقف بود و ۱۴ سال گذشته، با تلاش راه و شهرسازی خوشبختانه در طی همین یک و نیم الی دو سال اخیر، جبران شده است و وضعیت نسبتاً خوبی دارد و در حال آمادگی برای بهره برداری است.

اسلامی افزود: توسعه زیرساخت‌های کشور و شبکه بهداشت و درمان در زمره مواردی است که برای رفاه مردم محسوب می‌شود و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های مرتبط را با سرعت انجام دهیم تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دسترسی به بیمارستان مهدیشهر مشکلاتی دارد گفت: من اگر زمانی که قرار بود این بیمارستان جانمایی شود اگر مسئولیتی داشتم هرگز نمی‌گذاشتم این بیمارستان در این مکان ساخته شود که حالا مشکل دسترسی داشته باشد. این بیمارستان شتاب زده جانمایی شده و مشکل دسترسی دارد و دقیقاً در مسیر پرشتاب نیز قرار گرفته است لذا باید تمهیدات خاص ترافیکی برای آن اتخاذ شود که پیشنهاد شده راه و شهرسازی با شهرداری مهدی شهر برای انجام این امر همکاری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار