استاندار قزوین
استاندار قزوین با بیان اینکه سرمایه‌های اصلی این نظام مردم هستند، افزود: امروز بسیاری از مشکلات استان با همسویی و همدلی مسوولان قابل حل است و می‌توان با استفاده از همه ظرفیت‌ها زمینه کاهش مشکلات اقتصادی را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 13 January 2021

 

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت تولیدی در تاکستان به خبرنگاران گفت: همه مسوولان، خدمتگذاران مردم هستند و در ماه‌های پایانی دولت تلاش می‌کنند وعده‌های داده شده را محقق نمایند.
وی اظهار داشت: هرچه ما در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم، شایسته آنها است، چون مردم ولی نعمت و مدیران، خدمتگذار آنها هستند.
جمالی پور با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای شناسایی و رفع همه موانع پیش رو در خدمت رسانی مطلوب به مردم، تصریح کرد: باید این موانع را به درستی شناسایی کرد و راهکارهای رفع آنها را اجرایی و عملیاتی نمود.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در استان، افزود: تا پایان دولت، طرح‌های عمرانی حوزه آب شامل سدهای نهب و بالاخانلو به ترتیب در شهرستان‌های تاکستان و بوئین زهرا و طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک انجام خواهد شد.
جمالی پور اضافه کرد: همچنین تعدادی از بزرگراه‌های استان با مشکلاتی مواجه هستند که حل مشکلات آنها را تا قبل از پایان دولت در دستور کار قرار داده‌ایم.
این مسوول تصریح کرد: همچنین راه الموت -قزوین نیز قبل از پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید که نقش موثری در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه و استان ایفا می‌کند. 
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ایجاد منطقه اقتصادی در تاکستان، تصریح کرد:این طرح به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و برای رفع برخی ایرادات به مجمع تشخیص مصلحت ارجاع داده شده است و منتظر تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب نهایی این طرح هستیم.
وی اضافه کرد: طی هفته‌های گذشته، هیاتی از مجمع تشخیص مصلحت نظام از این مجموعه در شهرستان بازدید میدانی داشتند که با توجه به پیگیری و رایزنی‌هایی انجام شده و موقعیت استراتژیک منطقه‌ امیدواریم که بررسی آن به سرعت در دستور کار مجلس قرار گیرد .
جمالی پور افزود: معتقدیم که این مجموعه می‌تواند به اقتصاد کشور و به خصوص اقتصاد استان،های قزوین، تهران ،زنجان ،همدان و گیلان کمک شایانی کند.
استاندار قزوین تاکید کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی تاکستان اثرات بسیار مهمی در توسعه این شهرستان و استان قزوین دارد و موجب اشتغالزایی، افزایش تولید و صادرات خواهد داشت. 
وی در ادامه با اشاره به بازگشت ۵۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در استان، افزود: روند احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان قزوین مثبت بوده و قزوین، یکی از استان‌های موفق و پیشرو در این حوزه است.
جمالی پور تصریح کرد: در عرصه رونق تولید و اشتغال در استان می‌توانیم با همت بخش خصوصی و حمایت‌های دولت شاهد رشد بیشتری باشیم.
وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، افزود: در این بازدیدها دستورهای لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مطروحه از سوی مدیران طرح‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان صادر می‌شود که عمده این مشکلات، تامین نقدینگی و ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات است.

۱۵ درصد روغن کشور در قزوین تولید و به بازارهای مصرفی عرضه می‌شود
جمالی پور با بیان اینکه شرکت صنایع غذایی کوروش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن خوراکی در کشور است، افزود: این واحد تولیدی سهم بسیار مناسبی در تامین نیاز کشور برعهده دارد و با تولید ۱۵ هزار تن در ماه رکود دار تولید روغن خوراکی است.
وی افزود: این مهم، نشان از عزم این مجموعه برای تامین نیاز کشور در این حوزه دارد و باید تلاش کنیم تا این واحد تولیدی با بحران و مشکل مواجه نشود.


این مسوول یادآور شد: بنابر تاکید مقام معظم رهبری در شرایط سخت تحریم اقتصادی و مشکلات معیشتی، همه مدیران باید در خدمت واحدهای تولیدی باشند که مستقیما به معیشت مردم ارتباط دارد.
جمالی پور تاکید کرد: مسوولان اجرایی استان با عزم راسخ در تلاش هستند که هیچ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان با مشکل مواجه نشود.
استان قزوین یک شهر صنعتی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار