معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: اجرای دقیق GNAF (پایگاه نشانی استاندارد مکان محور) مسیر هوشمندسازی شهر‌های استان سمنان و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم را هموار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 13 January 2021
 
به گزارش تابناک سمنان فاطمه منصوری روز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی GNAF (پایگاه نشانی استاندارد مکان محور) در سالن کوثر استانداری افزود: اجرای طرح یگانه سازی کد شناسایی اماکن، بسیار دارای اهمیت بوده و نفع اصلی آن به مردم و افزایش رفاه آحاد جامعه است.
وی خاطر نشان کرد: تسهیل و تسریع انواع خدمات شهری، مبادلات کالا، مراودات پستی و رسیدگی به امور مردم و کاهش حضور مردم در ادارت و کاهش بروکراسی اداری از جمله مزایای یگانه شدن کد شناسایی اماکن است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان افزود: هدف از اجرای طرح GNAF هویت بخشی به مکان‌ها است و ابتدا مردم، و سپس ادارات خدمات رسان ذینفع این طرح هستند
منصوری ادامه داد: اجرای GNAF در مدیریت امور شهری هم بسیار تاثیر گذار است و از تمام دستگاه‌های اجرایی مربوط، شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان سمنان می‌خواهم تا با عزم جدی و جهادی برای اجرای این طرح بکوشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان افزود: همکاری بنیاد مسکن، ثبت اسناد و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای به اجرای دقیق GNAF با اداره کل پست تقویت شود.
وی خاطر نشان کرد: در گام اول اجرای این طرح خواهان همکاری جدی شهرداری‌ها هستیم و معابری که نام ندارند نامگذاری و نصب تابلو انجام شود و سپس پلاک کوبی صورت گیرد.
منصوری گفت: با وقوف نسبت به مشکلات مالی، شهرداری‌ها، به دلیل اهمیت ویژه‌ی این طرح در بهبود و تسریع خدمات خواهان ورود قوی شهرداری‌ها در انجام کار هستیم.
وی ادامه داد: براساس آمار نامگذاری مکان، معابر و کوچه‌های بیش از ۹۰ درصد روستا‌های دارای دهیاری استان سمنان انجام شده است و اداره کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان نسبت به نامگذاری معابر و مکان‌های بدون مشخصات و نام در روستا‌ها پیگیری‌های لازم را انجام دهند و بنیاد مسکن نیز جهت ارائه نقشه‌ها همکاری لازم را مبذول دارد.
منصوری گفت: برای اجرای GNAF برتامه زمانبندی ارائه شود و با برگزاری نشست‌های تخصصی مشکلات احتمالی در اجرای طرح شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.
وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح و توسعه خدمات الکترونیک و بهره برداری از آن از نظر فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در زندگی آحاد جامعه موثر است و می‌توان در قالب‌های نوین به مردم خدمات ارزنده تری ارائه دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: فرمانداری‌ها به صورت ماهانه در ارتباط با روند اجرای GNAF جلسات تخصصی خود را برگزار کنند و درصورت بروز هرگونه مشکل، مباحث شناسایی و برای حل و یا طرح مسئله در کارگروه استانی اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار