منوچهر فخری:
تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اجرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن نیازمند همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و عزم همگانی است.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 13 January 2021


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: سمنان یکی از استان‌های موفق کشور در برگزاری جلسات شورای مسکن و اقدام ملی مسکن به شمار می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با اجرای طرح اقدام ملی مسکن آسیب شناسی لازم انجام شود تا این طرح با جدیت تمام در گام اجرایی قرار گیرد.
منوچهر فخری تصریح کرد: در قانون اساسی کشورمان نسبت به برخورداری هر خانوار ایرانی از مسکن تاکید شده است و باید به این نکته مهم توجه داشت که اجرای طرح اقدام ملی مسکن عزم ملی می‌خواهد.
فخری ادامه داد: اگر قرار باشد زمینی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تغییر کاربری داده شود، منفعت آن برای متقاضی مسکن که آن قشر کارگر و یا دیگر اقشار شریف کشورمان هستند، برسد.
وی اضافه کرد: نباید تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد باشد و تسهیلات حمایتی جایگزین در اجرای این طرح لحاظ شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: زمین‌های دولتی در موقعیت خوب و بلااستفاده در استان سمنان وجود دارد که برای ساخت مسکن می‌توان از این اراضی با تغییر کاربری بهره برد.
فخری گفت: از ظرفیت تمام تعاونی‌های استان سمنان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد سازی برای مشارکت مردم برای مسکن سازی به شکل ملی با اتخاذ رویه‌های کاربردی و کارشناسی افزایش یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن مصالح ساختمانی با قیمت ارزان در اختیار متقاضیان و سازندگان مسکن قرار داده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار