باشگاه خبرنگاران جوان : خیران استان سمنان برای شرکت در پویش مدرسه سازی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» فراخوانده شدند.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 12 January 2021

به گزارش تابناک سمنان سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با دعوت از خیران استان برای پیوستن به پویش «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» گفت: این پویش تا روز ۱۴ بهمن ۹۹ مقارن با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه دارد.

او افزود: این پویش در قالب طرح «آجر به آجر» راه اندازی شده و هدف آن دعوت از همه مردم به ویژه بانوان و دانش آموزان برای تهیه مصالح ساختمانی در امر مدرسه سازی است .

برای پیوستن به این پویش، کافیست وارد درگاه پویش آجر به آجر به نشانی اینترنتی www.ajorbajor.ir شده و بعد از انتخاب گزینه «مشارکت می‌کنم»، استان سمنان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه حداقل هزینه هر آجر معادل ۱۰ هزار ریال تعیین شده است افزود: در این طرح در صورتی که شخصی ۲۵ میلیون ریال پرداخت کند، یک کاشی به نام او بر روی نمای مدرسه نصب می‌شود و نام آن خیر به عنوان مدرسه‌ساز ماندگار می‌شود.

هژبری گفت: هدف از اجرای طرح آجر به آجر فرهنگ‌سازی برای جهاد مدرسه سازی و استفاده از مشارکت خرد خیرانی است که تمکن مالی برای ساخت یک مدرسه کامل و یا ۳۰ درصد هزینه ساخت مدرسه را ندارند.

او ادامه داد: این طرح فرصتی در اختیار مردم قرار می‌دهد تا در کار مقدس مدرسه سازی با حداقل مبلغ ۱۰ هزار ریال مشارکت کنند و از پاداش معنوی آن بهره‌مند شوند.

خیران مدرسه ساز استان سمنان ۴۷۶ نفر شامل ۱۰۳ نفر خانم و ۲۸۸ نفر مرد و ۸۵ موسسه حقوقی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار