عمل راننده بی اخلاق در پمپ بنزین که دست به اقدامی ناجوانمردانه زد، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 12 January 2021

اقدام غیراخلاقی راننده در پمپ بنزین!

به گزارش تابناک سمنان شاید برای برخی‌ها، بوی بنزین غیرقابل تحمل باشد تا جاییکه از رفتن به پمپ بنزین نفرت داشته باشند، اما تصور کنید مجبور بودیم مدت‌ها آنجا بمانیم. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض بنزین و سایر مواد شیمیایی، کار کردن در منطقه‌ای خطرناک و سروکار داشتن با اسکناس‌های آلوده و غیره.

جایی که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی از سوی کارکنان یا هر مراجعه کننده می‌تواند جان آن‌ها را به خطر بیاندازد. به همه این‌ها باید تحمل سرمای استخوان سوز زمستان و همچنین گرمای طاقت فرسای تابستان را نیز اضافه کرد.

 

متصدی پمپ بنزین اگرچه یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا به شمار می‌رود، اما افراد در این شغل تلاش می‌کنند با وجود سروکار داشتن با افراد مختلف در طول شبانه روز همچنان وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. با این حال متاسفانه برخی رانندگان برخوردی مناسب و شایسته با این افراد زحمتکش را ندارند و هر از گاهی انتشار اخباری در اینباره خبرساز می‌شود، مانند ضرب و شتم یک متصدی پمپ بنزین در شهر «کوآلا کلاوانگ» مالزی توسط یک موتورسوار!

این موتورسوار پس از آنکه مقداری بنزین روی لباسش ریخت اقدام به ضرب و شتم این کارگر بیچاره کرد. ظاهرا متصدی پمپ بنزین در حال کمک به این موتورسوار برای پرکردن باک موتورسیکلت بود که در لحظه قرار دادن شیلنگ، مقداری بنزین روی این راننده ریخت.

در ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده مشاهده می‌شود این موتورسوار از موتورسیکلت خود پیاده شده و به این کارگر حمله ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد او با ضربات مشت و لگد کارگر بیچاره را مورد حمله قرار می‌دهد. طبق اخبار رسیده از وضعیت جسمانی این فرد که در تاریخ ۱۹ دسامبر رخ داد، متصدی پمپ بنزین از ناحیه سر و چانه دچار جراحت شده است.

اما این موتورسوار پس از ارتکاب این عمل زشت نتوانست از دست قانون بگریزد. پلیس محلی مالزی روز ۴ ژانویه اعلام کرد که این موتورسوار را دستگیر کرده است. هویت او «محمد حیدر مالک» و ۳۶ ساله اعلام شده است.گفتنی است؛ قرار است فرد ضارب که سوابق کیفری از جمله مواد مخدر دارد به زودی به دادگاه اعزام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار