رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به فعالیت بالغ بر شش هزار راننده در حوزه حمل و نقل برون شهری استان، گفت: تخلفات ۲۹ راننده طی ماه‌های اخیر بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 10 January 2021

۶هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان فعالیت می‌کنند

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر محمد عرفانی‌تبار در نشست کمیسیون ماده ۱۱ استانی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل که عصر یکشنبه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: ۲۹ مورد تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در راه‌های برون شهری رسیدگی شده است.

وی از صدور احکام لازم برای برخورد با این رانندگان متخلف در سطح استان سمنان خبر داد و افزود: عمده تخلفات رسیدگی شده در بخش کالا شامل حمل بار بدون بارنامه، دریافت کرایه اضافه، عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: عمده تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل مسافر شامل عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم دریافت صورت وضعیت و عدم رعایت شئونات و قوانین حمل و نقلی بوده است.

عرفانی تبار با بیان اینکه برخورد با رانندگان متخلف به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان حمل و نقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات صورت می‌گیرد، بیان داشت: یکی از رسالت‌های راهداری نظارت بر عملکرد چهار هزار و ۷۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالا و یک هزار و ۳۵۰ راننده در بخش حمل و نقل مسافر است.

وی همچنین از نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و باربری نیز خبر داد و گفت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا شامل مغایرت مندرج بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی، عدم رعایت مقررات در تهیه و تنظیم بارنامه و تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر شامل: برخوردهای نامناسب رانندگان، عدم رعایت مقررات در صدور صورت وضعیت و… بوده که در کمیسیون به آنها رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار