سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد که براساس بررسی‌های انجام شده ۸۲ درصد مردم کرمانشاه پروتکل‌های بهداشتی را با دقت رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 10 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، دکتر محمدابراهیم شکیبااظهارداشت: این بررسی ها میزان توجه شهروندان کرمانشاه به پروتکل های بهداشتی تا ۲ روز گذشته را نشان می دهد.

وی همچنین به اجرای طرح محله محور مقابله با بیماری کرونا تحت عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح که توسط بسیج و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود، تاکنون حدود چهار هزار بیمار کووید ۱۹ در این استان شناسایی شده‌ است.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این طرح از ابتدای آذر ماه در کرمانشاه آغاز شده است، گفت: در قالب این طرح، تاکنون ۱۰ هزار و ۵۹۳ آزمایش کرونا و تعداد چهار هزار و ۲۲۶ آزمایش سریع انجام شده است.

شکیبا با بیان اینکه در راستای این طرح از خانواده های کمتر برخوردار که با مشکل کرونا روبه رو هستند، حمایت می‌شود، گفت: در این مدت تعداد سه هزار و ۴۰۱ خانوار مورد حمایت قرار گرفته و بسته‌های معیشتی به آن‌ها تحویل شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار