فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود بابیان اینکه دو هزار لیتر مشروبات الکلی در شاهرود کشف و ضبط‌شده است، گفت: در این راستا دو نفر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 09 January 2021

کشف ۲هزار لیتر مشروبات الکلی در شاهرود/ ۲ نفر دستگیر شدند

سرهنگ محمد خوش‌قدم ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه میزبانی کانون بسیج شاهرود ضمن بیان اینکه به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهر مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: با هماهنگی دادستان از دو کارگاه مذکور بازدید و این باند متلاشی شد.

وی بابیان اینکه دو هزار لیتر مشروبات الکلی در شاهرود کشف و ضبط شد، افزود: آرامش و آسایش شهروندان در اولویت و خط قرمز سپاه است لذا با هرگونه مواردی که باعث برهم زدن آن شود برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود بابیان اینکه در این عملیات دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، اضافه کرد: کارگاه‌ها، انبارها و موارد این‌چنینی در تیررس رصد قرار دارد و با هرگونه تخلف اعم از احتکار، قاچاق، تولید مشروبات الکلی و غیره مقابله خواهد شد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به پلیس ۱۱۰ یا ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه شهرستان در میان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار