دبیر ستاد نذرواره کشوری ۷۲ دیگ:
دبیر ستاد نذرواره کشوری ۷۲ دیگ ضمن بیان اینکه نذرواره سرباز وطن در ۳۳ شهر کشور برپا شد، گفت: هدف از برپایی این مراسم کمک به نیازمندان و گرامی‌داشت یاد شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 08 January 2021

نذرواره سرباز وطن در ۳۳ شهر کشور برپا شد

 به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر محمد قوسی ضمن بیان اینکه با همکاری هیئت‌های مذهبی نذرواره سرباز وطن در ۳۳ شهر کشور برپاشده است، ابراز داشت: در هر یک از این شهرها ۱۴ دیگ اطعام برپا و یاد سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

وی بابیان اینکه این آئین در مجتمع فرهنگی مذهبی بیت الزهرا (س) سمنان نیز به اجرا درآمد، افزود: برای دیگر شهرستان‌ها نظیر سمنان، گرمسار و دامغان نیز انجام و اطعام بین نیازمندان توزیع شد.

دبیر ستاد نذرواره کشوری ۷۲ دیگ بابیان اینکه نذرواره سرباز وطن از ۱۳ لغایت ۱۹ دی‌ماه جاری در سراسر کشور اجراشده است، ابراز داشت: این هفته به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نام مقاومت نام‌گرفته است و تلاش شد تا صرفاً بهانه‌ای برای یاری به نیازمندان باشد.

قوسی بابیان اینکه نذرواره ۷۲ دیگ از خیر دامغانی به نام امیر آبادیان شکل‌گرفته و به‌کل کشور تعمیم داده‌شده است، در ادامه تصریح کرد: این مراسم با همکاری هیئت‌های عزاداری هرسال محرم ۷۲ دیگ به نیت ۷۲ شهید کربلا برپا می‌شود که با توجه به استقبال عموم در همه شهرهای کشور نیز اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه این غذاها بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: حضور خیران و نیکوکاران در این مراسم معنوی می‌تواند به اقشار کم درامد و نیازمند جامعه کمک کند لذا در تداوم این حرکت دست یاری مردم خیر را به نیکی می‌فشاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار