بخش وضعیت در پیام‌رسان WhatsApp جزو محبوب‌ترین بخش‌های این پیام‌رسان است.
کد خبر: ۹۳۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 08 January 2021

به گزارش تابناک سمنان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  اپلیکیشن WhatsApp بخش وضعیت را چند سال پیش به کاربران خود معرفی کرد. این ویژگی که با عنوان Status شناخته می‌شود معمولا دارای برخی از ویژگی‌های امنیتی است که این سرویس به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران خود از جمله امکان بارگیری و ذخیره وضعیت مخاطبین به آن‌ها ارائه می‌دهد. برخی از کاربران WhatsApp در سراسر جهان به دنبال روشی برای ذخیره وضعیت دوستان خود در WhatsApp هستند که متاسفانه جزو ویژگی‌های ارائه شده فیس‌بوک برای این پلتفرم نیست. پیام‌رسان WhatsApp به کاربران این امکان را می‌دهد که یک کلیپ ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای را در وضعیت خود منتشر کنند و اگر کاربران بخواهند ویدئویی با مدت زمان طولانی‌تری را به اشتراک بگذارید، پیام‌رسان کلیپ را تا حداکثر مجاز کوتاه می‌کند که کاربران می‌توانند با کلیک بر روی دکمه ارسال، وضعیت را به اشتراک بگذارند.

 

این سرویس پیام‌رسان همچنین گزینه‌های زیادی برای حفظ حریم خصوصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با مراجعه به بخش وضعیت و کلیک روی سه نقطه عمودی در سمت چپ بالای صفحه و از منوی کشویی کلیک روی گزینه حریم خصوصی وارد یک محیط می‌شوند. سه گزینه از جمله اشتراک وضعیت با مخاطبین خصوصی، اشتراک با مخاطبین من و اشتراک با فقط خواهند داشت. به عنوان یکی از گزینه‌های حفظ حریم خصوصی در وضعیت WhatsApp، سیستم اصلی این سرویس چند سالی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت مخاطبین خود را بارگیری یا ذخیره کنند. این ویژگی ذخیره عکس نمایه از سایر حساب‌های WhatsApp به دلیل احترام به حریم خصوصی افراد و برای ذخیره وضعیت دوستان در WhatsApp محدود کرده است.

چگونه وضعیت WhatsApp دوستان خود را ذخیره کنیم

مرحله اول

شما باید یک برنامه ثالث نصب کنید که می‌توانید از برنامه Status Saver استفاده کنید.

مرحله دوم

برنامه جدید را باز کنید و به آن اجازه دسترسی به فضای ذخیره‌سازی تلفن خود را بدهید.

مرحله سوم

اکنون برای بارگیری وضعیت WhatsApp دوستان خود و ذخیره آن‌ها در دستگاه خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا وضعیت موجود در برنامه پیام‌رسان را مشاهده کنید، سپس دوباره برنامه Status Saver را باز کنید.

مرحله چهارم

وقتی آن را باز می‌کنید، تمام وضعیت‌هایی را که در WhatsApp مشاهده کرده‌اید، خواهید دید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی فیلم یا تصویری که می‌خواهید ذخیره کنید کلیک کنید و سپس روی نماد بارگیری واقع در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

مرحله پنجم

یک دکمه دیگر در پایین سمت راست صفحه وجود دارد که نماد اشتراک‌گذاری است. با کلیک بر روی آن، این گزینه برای به اشتراک گذاشتن وضعیت با دوستان خود در WhatsApp ، Twitter ، Facebook و سایر شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار