اولویت با تو است؛
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کند.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 07 January 2021

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ورزش سه سعید آذری که پس از دوران موفقیت‌آمیز در ذوب‌آهن و آسیایی شدن به همراه فولاد تصمیم به حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گرفته بود، امروز اعلام کرد چنین تصمیمی ندارد و علت آن بخاطر ثبت‌نام علی کریمی برای انتخابات است.

 

سعید آذری با انتشار پیامی اعلام کرد: «با  آمدن علی کریمی برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال آرزوی دیرینه جامعه تخصصی فوتبال بر آورده خواهد شد. وقتی تو هستی، اولویت با تو است. ما در حضور تو حتی اجازه ورود هم به خود نمی‌دهیم. کاش بزرگانی از استقلال، سپاهان، فولاد و بقیه باشگاه‌ها و بقیه ملی‌پوشان هم پیش قدم شوند.»

 

مدیرعامل باشگاه فولاد در پیام دیگری نوشته است: «همه تمرکزم را روی فولاد می‌گذارم، در هیچ سمتی کاندید نمی‌شوم. فوتبال متعلق به فوتبالی هاست. امیدوارم اعضای مجمع اصلح‌ترین فرد را برای اداره فوتبال انتخاب کنند.»

 

 

 

 

در ادامه پیام او عنوان شده: «رزومه همه مشخص است، آزموده‌های رد شده در مدیریت فوتبال را با رای خود از خانه فوتبال خارج کنید. کار را به کاردان بسپارید و فریب وعده و وعید را نخورید. مدیر فدراسیون فوتبال بایستی دارای مهارت فنی، انسانی، مفهومی یا اداری باشد و همچنین در اداره فدراسیون بتواند دارای توانمندی‌های برنامه‌ریزی، سازماندهی، کنترل، بودجه‌بندی، کارگزینی، هماهنگی و سیاسی باشد.»

 

آذری در بخش پایانی پیام خود تاکید داشته: «آرزوی موفقیت برای همه عزیزانی که آستین همت بالا خواهند زد را دارم. فقط باز هم تاکید دارم که به دنبال طرحی نو، فکری نو و مهارتی تازه باشیم.»

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار