مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: داور ۲ پنالتی به نفع ما اعلام نکرد و باعث شد تا روح و روان ما بر هم بریزد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 05 January 2021

 مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: داور ۲ پنالتی به نفع ما اعلام نکرد و باعث شد تا روح و روان ما بر هم بریزد.

 ایرنا، حمیدرضا فرزانه مربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان که با شکست ۲ بر یک آنها همراه بود، با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: تیم ما تیم خیلی خوبی است اما متاسفانه مشکل داوری گریبان ما را گرفت. باید در این زمینه گلایه کنم که ما تیمی هستیم که با مربی جوانی پای به مسابقات لیگ گذاشته است. تیم ما از نظر فنی شرایط خوبی دارد. در مسابقه امروز هم دیدید که ابتدا از حریف پیش افتادیم اما داور ۲ پنالتی صددرصد را برای ما اعلام نکرد. مگر یک تیم چقدر موقعیت در بازی بدست می‌آورد؟

وی افزود: شرایط تیم ما خوب است و وحید فاضلی به عنوان یک مربی جوان کار خوبی را انجام داد. بیایید و شرایط مالی تیم‌ها را ببینید. باید بحث داوری کالبدشکافی شود چرا که ما تیم ریشه داری هستیم و از این نظر ضربه خوردیم.

مربی نساجی اضافه کرد: من به پیکان تبریک می‌گویم اما ما در شرایطی بازی را واگذار کردیم که حریف روی توپ‌های بلند و اوت دستی موفق شد ما را شکست دهد. داور روح و روان تیم ما را بر هم ریخت.

فرزانه گفت: تعویق مسابقات لیگ به ما ضربه زد. ما وقتی نفت مسجدسلیمان را بردیم پس از آن دیدارمان مقابل پرسپولیس لغو شد که این موضوع به ضرر ما شد. ما پس از آن به اصفهان رفتیم و در شرایط نه چندان مطلوب برابر سپاهان قرار گرفتیم. تیم ما از نظر بدنی از اوضاع ایده آل دور شد. از نظر فنی شرایط خوبی داریم و با بضاعت کم کار بزرگی را انجام می‌دهیم. از طرفی هر بازی ما از داوری ضربه می‌خوریم. در بازی با تراکتور، پرسپولیس و فولاد از داوری ضربه خوردیم. تا چه زمانی فوتبال ما باید بی صاحب باشد؟ این سیستم کمک داور ویدیویی چه زمانی باید بیاید. تیم ما از نبود این سیستم ضربه می خورد. امیدوارم رییس فدراسیون هر چه زودتر مشخص شود تا تکلیف‌مان با فوتبال روشن شود.

فرزانه در مورد اینکه مالکان باشگاه نساجی تا چه زمانی به این کادر فنی فرصت خواهند داد، گفت: باید مربیان جوان حمایت شود. فاضلی آمده تا کمک کند. تیم را محمود فکری بست و در ادامه وحید فاضله کار را بر عهده گرفت. ما در ۲ بازی آینده میزبان هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

برچسب ها: مربی نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار