کد خبر: ۹۲۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 05 January 2021

به گزارش تابناک سمنان اگرچه اکثر بازی‌بازان هم‌اکنون در حال تجربه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla هستند، اما به نظر می‌رسد که اطلاعاتی از نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی محبوب Assassin’s Creed فاش شده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، یوبی‌سافت (Ubisoft) قصد دارد تا یک نسخه‌ی فرعی از مجموعه‌ی خود را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

Assassin’s Creed بدون شک بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مجموعه‌ی یوبی‌سافت است و این شرکت فرانسوی نیز توجه ویژه‌ای به این سری اکشن ماجراجویی دارد. حال همان‌طور که انتظار می‌رفت، یوبی‌سافت در حال آماده کردن نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed است. طبق اطلاعات فاش شده، استودیوی یوبی‌سافت سوفیا (Ubisoft Sofia)، توسعه دهنده‌ای که مسئولیت تولید Assassin’s Creed Rogue و بسته الحاقی Assassin’s Creed Origins را برعهده داشت، بر روی این پروژه کار خواهد کرد.

در حال حاضر، ما می‌دانیم که Assassin’s Creed Valhalla آخرین بازی جدیدترین سه گانه‌ی Assassin’s Creed است و احتمالاً پایان داستان Layla Hassan محسوب می‌شود؛ به عبارت دیگر، نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ به معنای شروع یک خط داستانی جدید خواهد بود. اگرچه ممکن است این بازی بزرگ برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده باشد، اما ظاهراً یوبی‌سافت می‌خواهد یک بازی فرعی را در این فاصله منتشر کند.

این شایعات چند هفته پیش منتشر شدند، اما اخیراً برخی از تولید کنندگان محتوای Assassin’s Creed به این شایعات اشاره کرده‌اند. یوتیوبری به نام Rafiti یکی از این افراد است که در توییتر خود به احتمال انتخاب اسپانیا یا اسکاتلند به عنوان ستینگ نسخه‌ی بعدی سری اشاره کرده است. او همچنین اعلام کرد که پیش از انتشار نسخه‌ی بزرگ بعدی Assassin’s Creed، یوبی‌سافت احتمالاً یک بازی کوچک‌تر را عرضه خواهد کرد.

j0nathan، یک یوتیوبر دیگر، اضافه کرد که این بازی فرعی قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شود. همچنین به گفته‌ی این شخص، استودیوی یوبی‌سافت سوفیا رهبری توسعه‌ی این بازی را برعهده خواهد گرفت. مثل همیشه، تا زمان انتشار اخبار رسمی از سوی یوبی‌سافت، توصیه می‌کنیم که این موضوع را به عنوان شایعه در نظر بگیرید. اگر یوبی‌سافت بخواهد یک Assassin’s Creed جدید را در سال ۲۰۲۲ منتشر کند، اواخر امسال قطعاً اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار